در حال خواندن
نظارت بر دفاتر بخش خصوصی به خدمات اول TCT واگذار شد
0

شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) طی توافقی با شرکت خدمات اول TCT مدیریت دفاتر بخش خصوصی همراه اول در تهران را به این شرکت واگذار کرد.
نود آی سی تی – ناصر قدیرکاشانی مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT گفت: تمامی امور اجرایی خدمات مشترکان همراه اول در سطح استان تهران که شامل مدیریت حدود ۶۰۰ دفتر بخش خصوصی نیز است، به این شرکت واگذار شد.
وی افزود: طی توافقی که با شرکت همراه اول داشته ایم؛ نظارت بر عملکرد، پاسخگویی تلفنی و رفع مشکلات، تهیه عملکرد مالی، توزیع اقلام مورد نیاز و پشتیبانی رایانه ای دفاتر بخش خصوصی، همچنین پاسخگویی به مشترکان همراه اول و رسیدگی به شکایات احتمالی از دفاتر بخش خصوصی به شرکت خدمات اول TCT واگذار شده است.
وی گفت: از این پس نظارت فیزیکی و حضوری بر دفاتر بخش خصوصی و کنترل عملکرد آنها برابر ضوابط ابلاغی از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و تنظیم صورتحساب عملکرد ماهانه برای تمامی این دفاتر و پیگیری برای دریافت به موقع مطالبات آنها توسط شرکت خدمات اول TCT  انجام خواهد شد.
کاشانی با اشاره به مدیریت توزیع کلیه اقلام مورد نیاز این دفاتر از قبیل فرم های ارایه خدمات، سیم کارت و اقلام تبلیغاتی توسط شرکت خدمات اول TCT گفت: در نظر داریم در حومه استان تهران نقاطی را برای دسترسی مناسب تر به دفاتر و توزیع به موقع اقلام انتخاب کنیم تا این دفاتر بتوانند با سرعت بیشتری نسبت به دریافت اقلام مورد نیاز خود اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT با اشاره به آمادگی این شرکت برای پاسخگویی به سوالات احتمالی دفاتر بخش خصوصی همراه اول از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۸۷۸۷ و همچنین سایت www.tct1.ir ، افزود: با راه اندازی تیم پاسخگویی ستادی در این شرکت، این دفاتر می توانند تمامی سوالات و ابهامات درخصوص نحوه ارایه خدمت به مشترکان همراه اول و همچنین مشکلاتی که امکان حل آن را در داخل دفاتر ندارند، به شرکت خدمات اول TCT منتقل کنند تا با توجه به ارتباطات موجود با تیم ستادی همراه اول نسبت به رفع آن مشکلات اقدام شود .
کاشانی گفت: رفع مشکلات اپراتوری و حل مغایرت های فنی در شبکه تلفن همراه از جمله وظایف پاسخگویی واحد پشتیبانی به دفاتر بخش خصوصی همراه اول است؛ ضمن آنکه مشترکان همراه اول می توانند در صورت وجود هرگونه اعتراض به نحوه پاسخگویی این دفاتر ، به یکی از مراکز تلفن ثابت مراجعه و مشکل خود را طرح کنند تا موضوع توسط این شرکت پیگیری و نتیجه به اطلاع مشترک رسانده شود .
مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT با اشاره به اینکه خدمات دفاتر بخش خصوصی هیچ تغییری نداشته و همانند ادارات مشترکان همراه اول همان خدمات ارایه خواهد شد، گفت: هدف از این واگذاری افزایش سرعت عمل در ارایه خدمات مناسب به مشترکان و دفاتر بخش خصوصی و بالابردن سطح کیفی ارایه خدمات و افزایش درآمد دفاتر بخش خصوصی از طریق افزایش تنوع خدمات در این دفاتر است و امیدواریم با توجه به توان بخش خصوصی، امکان خدمت رسانی مناسب تر به مشترکان همراه اول فراهم شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر