در حال خواندن
از واگذاری امور به خدمات اول TCT استقبال می کنیم
0

به گفته رییس کانون دفاتر پیشخوان دولت در صورتی که تغییری در آیین نامه های اجرایی دفاتر ایجاد نشده باشد و این واگذاری موجب بهبود سرعت و کیفیت در ارایه خدمات به دفاتر شود ما از آن استقبال می کنیم.
 
نود آی سی تی – علی فلاح حقیقی با بیان این مطلب گفت: تاکنون هیچ ابلاغیه از سوی همراه اول مبنی بر اینکه موضوع نظارت و ارایه خدمات به شرکت خدمات TCT واگذار شده است برای ما ارسال نشده است.
وی افزود: در صورتی که همراه اول قصد تغییر آیین نامه ارایه خدمات به دفاتر پیشخوان دولت را داشته باید باید این موضوع در کمیته اجرایی کارگروه دفاتر پیشخوان ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گیرد اما اگر در این قرارداد فقط امور نظارتی و خدماتی که پیش از این همراه اول خود انجام می داد به شرکت خدمات اول TCT بدون هیچ تغییری واگذار شده است ما مشکلی با آن نداریم.
وی با بیان اینکه دفاتر تاپیش از این مشکلی در نحوه تعامل با همراه اول نداشته اند گفت: امیدواریم مجموعه خدمات اول TCT نه تنها این رویه را ادامه دهد بلکه بر کیفیت ارایه خدمات بیفزاید.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر