در حال خواندن
نصب غیرقانونی دکل‌ توسط اپراتورها
0

دبیر کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به افزایش نصب غیرقانونی دکلهای مخابراتی در ایام نوروز گفت: شورای شهر تهران این تخلف را پیگیری می‌کند.
 
نود آی سی تی – معصومه ابتکار با اشاره به لزوم اجرای مصوبه ساماندهی نصب آنتن و دکل های مخابراتی در شهرتهران گفت: برخی شرکت‌ها در ایام نوروز بدون مجوز اقدام به نصب دکل‌های مخابراتی کرده‌اند که با توجه به لازم الاجرا بودن مصوبه ساماندهی دکلهای مخابرات شورا این تخلفات را پیگیری می‌کند.
وی ادامه داد: نباید اجازه داد که سلامت شهروندان به دلیل قرار گرفتن یک آنتن مخابراتی در مبادرت مناطق مسکونی و یا اداری، دچار آسیب شود.
رییس کمیته محیط ‌زیست شورای شهر تهران با بیان اینکه هنوز پیرامون چگونگی آسیب‌های بهداشتی ابهاماتی وجود دارد، بیان کرد:‌چگونگی آسیب‌های بهداشتی این آنتن‌ها در سطح بین‌المللی نیز داری ابهاماتی است و هنوز بحث و نظر قطعی در این زمینه وجود ندارد، چرا که در حال حاضر عوامل متعددی در محیط ‌زیست شهری وجود دارد که مطالعات پیرامون این آسیب‌ها را دشوار می‌کند. در عین حال در مضر بودن این امواج، حتی امواج موبایل هیچ شکی وجود ندارد.
منبع: خبرگزاری مهر

ای کاش شما نیز تا پیدا نکردن دلیلی قاطع نسبت به زیان بار بودن این امواج صحبت از به خطر افتادن سلامت شهروندان نمی‌کردید، بهتر است به زیان‌های اقتصادی ناشی از عقب ماندگی از فناوری‌ها جدید در کشور هم توجه کنید.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر