در حال خواندن
نخستین شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای همراه اول در تهران افتتاح شد
4

روز گذشته نخستین شعبه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای همراه اول در شهر تهران با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاونان شرکت ارتباطات سیار ایران افتتاح شد.
نود آی سی تی – وحید صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران با بیان اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای همراه اول در سراسر کشور با هدف ارایه تمامی خدمات به صورت یکپارچه راه‌اندازی خواهند شد گفت: نخستین فروشگاه زنجیره‌ای همراه اول هم‌زمان با نمایشگاه تلکام در ۲۸ آبان ماه در شهر مقدس مشهد راه‌اندازی شد.
وی افزود: امروز به صورت هم‌زمان ۱۲ فروشگاه و کیوسک خدمات‌رسانی همراه اول در نقاط مختلف کشور راه‌اندازی شد.
صدوقی گفت: در آینده نزدیک تمامی خدمات خانواده مخابرات کشور شامل وایمکس، تلفن ثابت، ADSL، جیرینگ و سرویس‌های خاص مشترکان همراه اول در این فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.
وی گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده همراه اول در یک برنامه پنج ساله ۷۳۰ فروشگاه در سراسر کشور راه‌اندازی خواهد کرد که ۱۱۰ فروشگاه از این تعداد تا دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
صدوقی با اشاره به اینکه علاوه بر ارایه تمامی خدمات همراه اول در این فروشگاه‌ها گوشی‌های موبایل و تبلت نیز عرضه خواهد شد، گفت: انحصار خاصی در خصوص عرضه یک برند خاص وجود ندارد و تمامی برندهای معتبر در آینده‌ای نزدیک می‌توانند محصولات خود را در این فروشگاه‌ها عرضه کنند.
مدیرعامل همراه اول گفت: ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای توسط اپراتورهای موبایل در دنیا تجربه شده و ما نیز به عنوان نخستین اپراتور کشور برای نخستین بار در حوزه ارتباطات اقدام به راه‌اندازی این فروشگاه‌ها در کشور کردیم.
وی گفت: تمامی خدمات و محصولاتی که در این فروشگاه‌ها عرضه خواهند شد در تمامی کشور یکسان خواهد بود و برای نخستین بار مردم می‌توانند با یک قیمت در سراسر کشور اقدام به خرید محصولات مورد نیاز خود کنند.
صدوقی در خصوص اینکه آیا همراه اول قصد ورود به حوزه واردات گوشی تلفن همراه را دارد گفت: در صورت نیاز مشکلی برای ورود به این حوزه نداریم و از تمامی واردکنندگان و تولیدکنندگان داخلی برای همکاری و ارایه محصولات به‌روز دنیا در این فروشگاه‌ها با ارایه خدمات خاص استقبال می‌کنیم.
 
با فروشگاه‌های موبایل رقابت نمی‌کنیم
صدوقی با تاکید بر اینکه همراه اول قد رقابت با فروشگاه‌های موبایل را ندارد گفت:‌ ایجاد این فروشگاه‌ها در آینده موجب می‌شود تا ما بتوانیم با ارایه قیمت‌های رقابتی خدمات مناسبی به فروشگاه‌های موبایل از فروش کارت شارژ گرفته تا گوشی تلفن همراه به قیمت عمده خدمت‌رسانی کنیم.
وی افزود: در فروشگاه‌های زنجیره‌ای همراه اول خدمات برای کاربران با نرخ مصوب و برای فروشگاه‌ها با نرخ عمده ارایه خواهد شد.
مدیرعامل اپراتور اول کشور گفت: در حال حاضر با برخی از برندها اقدام به باندل کردن گوشی کرده‌‌ایم به نحوی که در این نوع از گوشی‌ها فقط سیم‌کارت همراه اول قابلیت استفاده دارد و در صورتی که کاربر اقدام به شکستن قفل کند گوشی از گارانتی خارج خواهد شد.
وی افزود: در محصولاتی باندلینگ در آن انجام می‌شود طرح‌های تشویقی همانند مکالمات رایگان یا ارایه بسته‌های GPRS ارایه خواهد شد تا جذابیت لازم برای خریداران ایجاد شود.
وی با اشاره به اینکه اگر سازمان‌ها یا شرکت‌هایی قصد ارایه نرم‌افزار خاصی بر روی گوشی‌های موبایل دارند می‌توانند خدمات خود را از طریق این فروشگاه‌ها به مردم عرضه کنند.
وی در خصوص اینکه آیا بازدهی مالی ایجاد این فروشگاه‌ها ارزیابی شده است، گفت: همراه اول با نگاه تجاری صرف به این حوزه وارد نشده بلکه تصمیم ما این بوده با افزایش نقاط تماس تمامی خدمات خود را در نزدیک‌ترین نقطه به مشترکان‌مان ارایه کنیم.
گفتنی است، نخستین شعبه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای همراه اول روز گذشته در خیابان شریعتی تقاطع خیابان ظفر افتتاح شد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.
  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۵-۱۷ در ۰۵:۴۸

    باسلام وارزوی قبولی طاعات

    ایا دائری شدن این فروشگاههامنبی بر حذف خدمات دفتر پیشخوان نیست ؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۲-۰۶ در ۰۴:۱۷

    با سلام اگه مایل باشیم در شهرستان خودمون این فروشگاه را راه اندازی کنیم ،یعنی از امکانات بخش خصوصی استفاده کنیم ،باید به کجا مراجعه کنیم، با تشکر اگه امکان داره به ایمیل من جواب بدید

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۸-۲۶ در ۱۰:۴۰

    با سلام
    گوشی Huawei Ascend P۶ را میخواهم خرید کنم از همراه اول
    بعضی از دوستان می گفتندکه از همراه اول گوشی را تحویل گرفته اند و قیمت آن بصورت ماهانه ۱۰۰۰۰۰ ریال روی قبض پرداخت می کنند .
    آیا چنین چیزی است ؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۱۱-۰۶ در ۰۳:۲۰

    با سلام. قیمت یک مدل قاب گوشی اسمارت ۲۰ هزار تومان می باشد ولی چون کمیاب شده است، در یکی از قروشگاههای همراه اول ۳۵ هزار تومان قیمت گذاشته است. آیا کار این فروشگاه قانونی است و چرا با این موارد برخورد نمی شود.

ارسال یک نظر