در حال خواندن
نام نسخه‌ جدید آندرویید لو رفت
0

در حالی که کمتر از یک ماه تا برگزاری کنفرانس Google I/O باقی مانده و همه منتظر ارایه‌ نسخه ۵.۰ آندرویید در این مراسم بودند، جزییات آن لو رفته است.
به گزارش ایسنا، با توجه به شواهد ارایه شده، سازندگان آندرویید در حال کار روی ورژن جدید ژلی‌بین یا آندرویید ۳/۴ هستند. این موضوع از شماره‌ ساخت JWR23B در حفره‌های سرور گوگل رویت شده برداشت می‌شود. (با توجه به حرف اول شماره ساخت که مخفف عبارت Jellybean است)
این در حالی است که این اطلاعات از حفره‌هایی که در سرور گوگل وجود داشته به‌دست آمده و بعد از مدتی از روی سرور برداشته شده است. البته هیچ منبعی مبنی بر اینکه این ورژن از نرم‌افزار آندرویید در کنفرانس Google I/O ارایه می‌شود وجود ندارد، شاید هم باید تا اواخر سال صبر کنیم تا شاهد پرده‌برداری از نسخه‌ جدید آندرویید باشیم.
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر