در حال خواندن
مکالمات نیمه شب ایرانسل موجب انحراف جوانان می‌شود
0

به گفته عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، کاهش تعرفه ۵۰ درصدی مکالمات ۲ شب تا ۷ صبح از سوی اپراتور دوم، سیاست اشتباهی است که از سوی اپراتور چند ملیتی ایرانسل صورت گرفته و این اقدام منجر به انحراف جوانان می‌شود.
نود آی سی تی – شهروز افخمی با اشاره  به ارایه تخفیف پنجاه درصدی برای مکالمات مابین ساعت ۲ شب تا ۷ صبح از سوی اپراتور ایرانی- خارجی ام.تی. ان – ایرانسل، گفت: اقدام این اپراتور از چند بعد مختلف انتقاداتی را درپی دارد.
وی با اشاره به اینکه مکالماتی که در این ساعت  صورت می‌گیرد، معمولا خارج از عرف بوده و غیر کاری است،  ادامه داد: شاید در نهایت فقط ۵ درصد این مکالمات ضروری و واقعی باشد.
وی با تاکید بر اینکه بیشتر جوانان در این ساعت با تلفن مکالمه می‌کنند، ادامه داد: تجربه نشان داده مکالماتی که از سوی این قشر و در این ساعت انجام می‌شود به صلاح جوان و خانواده آنها نبوده است.
وی با اشاره به اینکه کاهش تعرفه خوب است، ولی این اقدام هم باید با درایت و مطالعه صورت گیرد، عنوان کرد: کاهش تعرفه ۵۰ درصدی مکالمات ۲ شب تا ۷ صبح از سوی اپراتور دوم سیاست اشتباهی است.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: این اقدام  اپراتور دوم نه تنها منجر به انحراف جوانان شده بلکه به مرور زمان باعث حذف فرهنگ سحر خیزی در میان مردم نیز می‌شود.
به گزارش موبنا،‌ افخمی با تاکید بر اینکه این اقدام اپراتور باید توسط  مقام‌های مسوول مورد انتقاد قرارگیرد، ادامه داد: بررسی این موضوع در دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس نیز قرار می‌گیرد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر