در حال خواندن
مصوبه تغییرتعرفه‌های VOIP موقتا متوقف شد
0

پس از شکایت تعدادی از شرکت‌های تلفن اینترنتی علیه مصوبه ۱۲۰ کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (تغییر تعرفه تماس های تلفنی با خارج از کشور) در مراجع قانونی، رای دیوان عدالت اداری مبنی بر صدور دستور موقت توقف در اجرای این مصوبه صادر شد.
نود آی سی تی – این مصوبه که به باور دست اندرکاران به نوعی می‌توانست در عرصه مکالمات بین المللی صادره از کشور ایجاد انحصار کند، ۲۷ اسفند سال گذشته با ارایه مستندات مستدل و دفاعیات قاطع، با دستور موقت توقف شعبه اول دیوان عدالت اداری مواجه شده و ابلاغ قانونی آن به کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جهت ابلاغ به تمامی اپراتورهای وابسته، طی روزهای آتی انجام می‌شود.
در متن قرار دیوان به روشنی، دستور موقت مبنی بر توقیف عملیات اجرای موضوع مصوبه شماره ۱۲۰ کمیسیون تنظیم مقررات تا تعیین تکلیف قطعی شکایت صادر و اعلام شده است که قرار موقت قطعی است.
بدیهی است فعالان حوزه تلفن اینترنتی پیگیری‌های خود را در مراجع قانونی دنبال می‌کنند و امید دارند نسبت به صدور حکم قطعی لغو این مصوبه بی شک، پیروز خواهند بود.
منبع: تلنا

آقایان بخش خصوصی فعال در حوزه تلفن اینترنتی، بهتر نیست منافع چند صد شرکت را فدای منافع ملی کنید، تغییر تکنولوژی عامل اصلی کاهش تعرفه‌ها است، پیشنهاد می‌شود به جای مبارزه بر سر منافع مردم به فکر راهکاری برای کسب درآمد از محلی دیگر باشید.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر