در حال خواندن
مزایده‌ای برای هیچ!
0

شرکت ارتباطات زیرساخت در حالی سال گذشته برای واگذاری سرویس ویدئو کنفرانس بین‌الملل فراخوان مزایده اعلام کرده که امسال مدیر کل روابط عمومی این شرکت می‌گوید: هیچ وقت چنین سرویسی وجود نداشته است.
به گزارش خبرگزاری فارس، در نیمه دوم سال گذشته شرکت ارتباطات زیرساخت فراخوان مزایده‌‌ای را برای واگذاری سرویس ویدئو کنفرانس بین الملل به شرکت‌های دارای رتبه‌بندی از شورای عالی انفورماتیک اعلام کرد.
شرکت ارتباطات زیرساخت در فراخوانی که در آبان ماه ۱۳۹۰ برای این مزایده منتشر کرده اعلام کرده بود: « شرکت ارتباطات زیرساخت در نظر دارد نسبت به واگذاری سرویس ویدئو کنفرانس بین‌الملل (براساس شرایط و طرح قرارداد مزایده) به شرکت‌های دارای رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک به صورت ۱۰۰% ریالی اقدام کند.
در متن این فراخوان آمده است: “زمان فروش اسناد از تاریخ نشرآگهی لغایت روز چهارشنبه مورخ ۱۹/۱۱/۹۰ و بهای فروش اسناد۰۰۰/۰۰۰/۱ ریال (یک میلیون ریال) قابل پرداخت به حساب سیبا شماره ۲۱۷۴۸۳۹۰۰۴۰۰۰ شرکت ارتباطات زیرساخت نزد بانک ملی شعبه مخابرات.
مکان فروش اسناد: خیابان شریعتی بالاتر از چهارراه شهید قدوسی، نرسیده به پل سید خندان ساختمان مرکزی شرکت ارتباطات زیرساخت طبقه نیم کف غربی اتاق شماره ۴ است.
سپرده شرکت در مزایده ۰۰۰/۰۰۰/۵۸۴ /۱ ریال (یک میلیارد وپانصد و هشتاد وچهار میلیون ریال) به صورت ضمانتنامه بانکی قابل تمدید و غیر مشروط در وجه شرکت ارتباطات زیرساخت ارائه شود.
تحویل اسناد تا ساعت ۱۵ روز یکشنبه مورخ ۲۱/۱۲/۹۰  به آدرس مکان فروش اسناد.
بازگشایی پاکات ساعت ۹:۳۰ روز سه شنبه مورخ ۲۳/۱۲/۹۰  در محل کمیسیون معاملات طبقه ۱۵ ساختمان مرکزی شرکت ارتباطات زیرساخت.
شرکت کنندگان در مزایده باید برای ارائه LOM و LOS در خصوص پیشنهاد سرویس، تا روز سه شنبه مورخ ۹۰/۱۱/۲۵ به اداره کل مهندسی عملیات شبکه واقع در مجتمع مخابراتی انقلاب اسلامی مراجعه و تا روز چهارشنبه مورخ ۱۲/۱۰ /۹۰  LOM  وLOS   را نهایی کنند.
مزایده‌گران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفنهای ۸۸۰۵۰۴۸۴ و۸۸۱۱۲۱۳۶ تماس و یا به آدرس WWW.TIC.IR مراجعه کنند.”
به گزارش فارس امسال و در حالی حدود یک سال از زمان این مزایده می‌گذرد، خبرنگار فارس جویای چگونگی انجام کار در سرویس ویدئو کنفرانس بین‌الملل زیرساخت در حال حاضر شد.
مهدی خدایی در پاسخ به سوال خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس در خصوص اینکه “پس از واگذاری سرویس ویدئو کنفرانس بین‌الملل زیرساخت، این سرویس هم‌اکنون توسط چه شرکتی ارائه می‌شود؟ گفت: سرویس ویدئو کنفرانس به شرکت مخابرات واگذار شده و هیچ بخشی از آن در اختیار شرکت ارتباطات زیرساخت نیست.
مدیر کل روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: سرویس ویدئو کنفرانس از قبل نیز بخش بین‌الملل نداشته است و ارتباطات تصویری در این حوزه عمدتا از طریق اینترنت برقرار می‌شود.
با این پاسخ مدیر کل روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت این سوال باقی پیش می‌آید که به این ترتیب شرکت ارتباطات زیرساخت در سال ۹۰ سرویسی که هرگز وجود نداشته را چگونه به مزایده گذاشته است؟

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر