در حال خواندن
سال آینده با بودجه کافی شبکه ملی اطلاعات به پایان می‌رسد
0

معاون وزیر ارتباطات گفت: به رغم انقباضی بودن بودجه کشور در سال ۹۲ سعی کردیم بودجه ICT حداقل به اندازه سال ۹۱ و بدون کاهش باشد که بودجه قابل‌توجه امسال وزارت ارتباطات، باعث اتمام پروژه شبکه ملی اطلاعات می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالمجید غریب رضا اظهار داشت: دولت در هفته گذشته بودجه‌های پیشنهادی دستگاه‌های اجرایی را بررسی و تصویب کرده است.
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص تفاوت بودجه امسال وزارتخانه نسبت به سال گذشته، گفت: بودجه کل کشور در سال ۹۲ انقباضی است؛ اما با این حال سعی کردیم تا در  سال ۹۲ مشکلی برای بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش‌نیاید و بودجه این بخش حداقل به اندازه سال ۹۱ باشد و کاهش نداشته باشد؛ ضمن اینکه در برخی ردیف‌ها رشد مختصری داشته است.
غریب رضا تصریح کرد: به این ترتیب در سال ۹۲ بودجه وزارت ارتباطات رقم قابل توجهی است و باعث می‌شود که شبکه ملی اطلاعات در سال ۹۲ به اتمام برسد.
 
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر