در حال خواندن
مراکز مخابراتی تهران از امروز اختلال دارند
0

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید مشهدی مهدی، شهید یزدانپناه، شهید محلاتی، ولیعصر(عج) و دکتر حسابی (مارلیک) از امروز آغاز می شود.
نود آی سی تی –  با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی  مشترکان در مرکز مخابرات شهید مشهدی مهدی با پیش شماره ۳۳۴۷ در محدوده کل این مرکز و در مرکز مخابرات شهید یزدانپناه با پیش شماره های ۴۴۸۰ تا ۴۴۸۷ در محدوده خیابان های تختی، آبشناسان، امام رضا(ع)، اشرفی اصفهانی و در مرکز مخابرات شهید محلاتی با پیش شماره های ۲۲۴۸، ۲۲۱۹ در محدوده مجتمع نرگس به مدت ۳ روز دچار اختلال می شود. همچنین در مرکز مخابرات ولیعصر(عج) با پیش شماره های ۷۷۶۰ تا ۷۷۶۵، ۷۷۵۰ تا ۷۷۵۳ در محدوده خیابان های شهید قجاوند، شهید عادلی، شهید نامجو، سلمان فارسی و در مرکز مخابرات دکتر حسابی( مارلیک) با پیش شماره های ۶۵۱۰، ۶۵۱۱، ۶۵۱۴ الی ۶۵۱۷، ۶۵۱۹، ۶۵۵۹، ۳۹۶۱، ۳۹۶۵ در محدوده خیابان های تختی شمالی و جنوبی، صدوقی، جاده ملارد، کاشانی، امام خمینی(ره)، چهارراه طالقانی به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر