در حال خواندن
مدیران شرکت مخابراتی عامل خودکشی کارکنان هستند
0

مدیران ارشد فرانس تله کام در رسوایی بی سابقه، از سوی سیستم قضایی فرانسه متهم به زمینه سازی خودکشی بیش از ده‌ها نفر از کارکنان این شرکت عظمیم مخابراتی در این کشور شدند.
نود آی سی تی – شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ روز پنجشنبه با اعلام این خبر گزارش داد، دادگستری فرانسه درحال حاضر علیه دیدیه لومبار مدیرعامل ۷۰ساله و سابق این شرکت مهم مخابراتی فرانسه بطور رسمی اقامه دعوی کرده است.
این گزارش حاکی است مدیران ارشد فرانس تله کام متهم هستند با به کار گیری روش‌های آزار سازمانی و تحت فشار گذاردن کارکنان این شرکت شرایط خودکشی بیش از ۳۰ نفر از شاغلان خود بین سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹ میلادی را فراهم ساختند.
لومبار مدیرعامل سابق این شرکت مخابراتی فرانسوی خودکشی این گروه از کارکنان را یک تراژدی توصیف کرده است.
فرانس ۲۴ گزارش داد، لومبار ضمن رد اتهام بی توجهی به ایرادهای نمایندگان صنفی و پزشکان شرکت درباره سلامتی کارکنان، در مطلبی در روزنامه فرانسوی لوموند نوشت که برنامه‌های تجاری شرکت را علت رشته خودکشی‌های که او تراژدی‌های انسانی نامیده، نمی داند.
به گزارش ایرنا،‌ پاتریک اکرمن نماینده صنفی این شرکت با بیان این مطلب که شرایط کاری غیر انسانی علت این دسته از خودکشی‌ها بوده می‌گوید؛ افراد مسول دراین پرونده هنوز محکوم نشده‌اند و خواهان انجام این کار هستیم.
این گزارش می افزاید، درحال حاضر تحقیقات قضایی درباره دیدیه لومبار و دومدیر ارشد فرانس تله کام ادامه دارد.
شرکت فرانس تله کام با ۱۸۰هزار پرسنل و دارا بودن بیش از ۱۹۲میلیون مشتری بزرگترین شرکت مخابراتی فرانسه در اروپا و دومین درجهان به شمار می رود.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر