در حال خواندن
مخابرات، عرصه‌ رشد صنعت گرایی و تولید داخلی است
0

رییس مجلس شورای اسلامی درجمع اعضای اتحادیه‌‌های اسلامی وزارت ارتباطات وشرکت‌های تابعه، عرصه فعالیت مخابرات را بستر مناسبی برای رشد صنعت گرایی و تولید داخلی دانست.
نود آی سی تی – علی لاریجانی، با بیان این مطلب در سیزدهمین همایش اعضای شورای مرکزی انجمن های اسلامی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های تابعه در مجتمع مخابراتی شهید یگانه تهران گفت: این توجه دلسوزانه در انجمن اسلامی مخابرات و پست از ابتدای انقلاب تاکنون به صورت خوب و قوی وجود داشته است.
لاریجانی ابراز امیدواری کرد: با توجه به نیاز مبرم کشور در این برهه زمانی به تقویت بنیان تولید و خدمات ملی توسط نیروهای ارتش و به خصوص انجمن اسلامی، این مهم ادامه یافته و تقویت شود.
وی افزود: لازم است با حمایت جدی نظام از متخصصان و مولدان و صنعتگران جامعه، فرصت تجربه و پیشرفت به ایشان داده شود.
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مخابرات و صنعت مخابرات وظیفه خطیر را بر عهده دارد ابراز امیدواری کرد تا در این عرصه رشد روز افزون تولید داخلی و خدمات مربوطه‌اش را هرچه بیشتر شاهد باشیم.
وی ضمن تاکید بر ضرورت ایستادگی و مقاومت در برابر فشارهای اقتصادی غرب افزود: درتمام ادوار گذشته و در تقابل‌های ایجاد شده توسط غرب، ملت ایران هزینه داده و دوره‌های مختلف را سپری کرده است. درحال حاضر نیز باتولید داخلی و استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌توان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که عبور از شرایط کنونی با تکیه بر توان داخلی و فرصت دادن به نخبگان جامعه برای گستردگی تولیدات درعرصه‌های نظامی وغیرنظامی ضرورت تام دارد بیان کرد: اشتغال‌زایی در کنار گسترش فضای کسب وکار با بهره‌گیری از نخبگان و متخصصان عرصه‌های صنعتی امکان پذیر است و این گونه می‌توانیم دست رد به سینه دشمن زده و از این مرحله عبور کنیم.
لاریجانی با تاکید بر کاهش مسایل حاشیه‌ای درعرصه سیاسی، حفظ وحدت و انسجام در آرایش سیاسی کشور را خواستار شد و گفت: اختلاف سلیقه و نظر همواره وجود دارد اما نباید تبدیل به نزاع سیاسی شود چرا که درنظر آوردن منافع و مصالح ملی باید مقدم بر منافع شخصی باشد.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر