در حال خواندن
مجلس افزایش قیمت ADSL را بررسی می‌کند
0

به گفته رییس کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی، با رگولاتوری توافق شده است که در صورت تغییر تعرفه‌های خدمات اینترنت پرسرعت با فناوری ADSL، هزینه نهایی برای کاربران بین ۱۲ تا ۱۵ درصد افزایش یابد.
نود آی سی تی – رمضانعلی سبحانی فر گفت: توجیهی برای افزایش هزینه‌های کاربران نهایی خدمات اینترنت پرسرعت در شرایط کنونی وجود ندارد و مجلس شورای اسلامی پس از بررسی قیمت ها در صورت مشاهده افزایش بیش از حد توافق، دخالت خواهد کرد.
وی افزود: موضوع افزایش قیمت پهنای باند پیش از این در مجلس مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد قیمت‌ها به نحوی افزایش پیدا کند که قیمت نهایی برای کاربر بیشتر از ۱۵ درصد افزایش نیابد.
وی گفت: از آنجا که نرخ ارز در کشور تغییر کرده است و شرکت زیرساخت بابت خرید پهنای باند بین‌الملل تا لب مرز باید از ارز آزاد استفاده کند، افزایش تعرفه منطقی به نظر می‌رسد. البته نهایتا تاثیر این افزایش نباید بیشتر از ۱۵ درصد برای کاربر نهایی باشد.
وی درباره افزایش تعرفه ADSL‌ در شرایطی که زیرساخت هنوز پهنای باند را گران نکرده است، گفت: قطعا مجلس در جهت احقاق حقوق کاربران حرکت خواهد کرد و با هرگونه اجحاف برخورد خواهد کرد.
 

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر