در حال خواندن
ماراتن برنامه‌نویسی موبایل با حمایت دانشگاه شریف برگزار می‌شود
0

ماراتن برنامه‌نویسی جشنواره سالیانه وصل شریف ۱۳ الی ۱۵ شهریور ماه در قالب یک اردوی کاملا رقابتی و رفاقتی رایگان با هدف تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه برگزار می‌شود.
نود آی سی تی – ثبت‌نام گروه‌ها در این جشنواره که جوایز ویژه‌ای برای آن در نظر گرفته شده، از طریق سایت festival.vaslab.ir انجام و هر گروه ۲ الی ۴ نفر را شامل می‌شود که الزاماً نفرات گروه‌ها باید یا تماما خانم یا آقا باشند.بعد از ارسال مدارک و تکمیل فرآیند ثبت‌نام، گروه‌ها باید راس ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۱۳ شهریور در محل ماراتون حضور یابند.ماراتن رسما با پروپوزالی یک صفحه‌ای از گروه‌ها ساعت ۹ همان روز آغاز می‌شود.پایان مسابقه و جمع‌آوری محصولات نیز ساعت ۷ صبح شنبه ۱۵ شهریور ماه خواهد بود و بعد از آن بررسی محصولات توسط کمیته داوران آغاز می‌گردد.مراسم اختتامیه و اعطای جوایز به برندگان نیز در همین تاریخ، ساعت ۱۰ صبح در سالن جابر ابن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.این مسابقه ۴۸ ساعته در سالن تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود و گروه‌ها تا پایان مراسم حق خروج از سالن را ندارند. خروج حتی یک نفر از اعضای گروه از سالن برگزاری ماراتون، موجب حذف آن گروه می شود.علاقمندان به شرکت در این ماراتن برنامه‌نویسی تا ۱۰ شهریور مهلت ثبت‌نام دارند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر