در حال خواندن
مادیران در جشنواره ICT آموزش و پرورش
0

مادیران در نخستین جشنواره و نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش که از تاریخ ۷ الی ۱۰ اردیبهشت ۹۲ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می گردد، حضور خواهد داشت.
نود آی سی تی – این شرکت با معرفی تجهیزاتی نظیر بردهای هوشمند، دیتا پروژکتورهای اپتما، تین کلاینت، انواع لپ تاپ‌های ایسوس و تبلت‌های هواوی راهکارهای آموزشی خود را به طور تخصصی در معرض دید بازدیدکنندگان قرارخواهد داد. 
جشنواره “فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش” با مشارکت بنیاد ملی بازی های رایانه ای برگزارشده و هدف عمده آن
عرضه تجهیزات هوشمند سازی مدارس، محتوای الکترونیکی، نرم افزارهای آموزشی و کمک آموزشی و سامانه‌های آموزش الکترونیکی، انواع بازی‌های نرم افزاری و سخت افزاری و غیره می باشد.
مادیران شما را به بازدید از غرفه این شرکت در سالن ۱۵ دعوت می نماید.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر