در حال خواندن
برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات ایران
0

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات ایران روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در سالن همایش های پژوهشگاه نیرو برگزار می شود.
نود آی سی تی – براساس اطلاعیه رسمی هیأت مدیره این شرکت، مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران (سهامی عام) به شماره ثبت ۳۲۵۰۸۱ رأس ساعت ۳۰ :۹ روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در مرکز همایش‌های پژوهشگاه نیرو واقع در تهران- شهرک غرب- انتهای بلوار شهید دادمان (پونک باختری) پژوهشگاه نیرو تشکیل می شود.
براساس اطلاعیه مذکور، دستور جلسه این مجمع عبارت است از :
۱- استماع گزارش هیات مدیره در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به سی ام اسفند ماه ۹۱
۲- استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی
۳- بررسی و تصویب صورت‌های مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به سی ام اسفند ماه ۹۱ و تصمیم گیری در خصوص سود تقسیمی
۴- انتخاب بازرس (حسابرس) اصلی و علی البدل و تعیین حق الزحمه مربوطه
۵- تعیین پاداش اعضای هیات مدیره
۶- تعیین روزنامه های کثیرالانتشار برای درج آگهی
۷- سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه است
براساس این گزارش، سهامداران شرکت مخابرات ایران و یا وکلای قانونی آنان به منظور اخذ برگ حضور در جلسه می توانند از ساعت ۸ الی ۱۶ روزهای ۱۱ و ۱۴ اردیبهشت ماه با در دست داشتن اصل برگه سهام، وکالت نامه یا برگ نمایندگی معتبر و کارت ملی به امور سهام شرکت مخابرات واقع در بزرگراه همت – اول سردار جنگل – ساختمان شرکت مخابرات ایران مراجعه و یا از طریق سایت اینترنتی سهام شرکت به آدرس saham.tci.ir در روزهای یاد شده  اقدام کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر