در حال خواندن
لیگ برتر جام دیجیتال به زودی تشکیل می‌شود
0

رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در اختتامیه نخستین دوره مسابقات بین المللی جام دیجیتال ۲۰۱۲، از تشکیل لیگ برتر جام دیجیتال در آینده نزدیک خبر داد.
 
نود آی سی تی – رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در اختتامیه نخستین دوره مسابقات بین المللی جام دیجیتال ۲۰۱۲، از تشکیل لیگ برتر جام دیجیتال در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش تلنا، حسن علیزاده، رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در مراسم اختتامیه جام دیجیتال ۲۰۱۲ گفت: تاکنون تعداد محدودی از کشورهای دنیا دست به برگزاری این گونه مسابقات زده‌اند و خوشحال هستیم که ایران نیز اکنون به جمع برگزار کنندگان این مسابقات که در نوع خود به لحاظ میزان شرکت کننده رکورد دار بوده پیوسته است.
علیزاده درباره حضور بیش از ۲۰۰ هزار نفر متقاضی برای ثبت نام در این دوره از رقابت‌های جام دیجیتال اذعان داشت و گفت: در ابتدای امر به علت استقبال بسیار زیاد بازیکنان نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر در این رقابت ها ثبت نام کردند که به دلیل محدودیت ظرفیت تنها ۳۰هزار نفر توانستند در رقابت‌های این دوره حضور یابند.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تشکیل تیم ملی فوتبال رایانه‌ای کشورمان، افزود: این تیم از برگزیدگان تمامی استان‌ها تشکیل شده که شامل ۱۲ نفر می‌باشند و قرار است برای رقابت‌های کشور فرانسه که در اواخر شهریور ماه برگزار می‌شود، حضور یابند.
رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با اشاره به همکاری بسیاری از سازمان‌ها و ارگان‌های رسمی کشور همچون وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری جام دیجیتال، گفت: بر همین اساس قرار است به زودی فدراسیونی در این زمینه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر ورزش و جوانان افتتاح شود.
وی از برگزاری مسابقات جام دیجیتال در هر دوره (هرفصل) به میزبانی یکی از استان های کشور خبر داد و گفت: به زودی اولین دوره این رقابت‌ها در تبریز برگزار می شود.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر