در حال خواندن
قطع برق دلیل اختلالات تلفن همراه در تهران
0

معاون شرکت مخابرات ایران دلیل برخی اختلالات در آنتن دهی خطوط تلفن همراه را قطع برق به سبب وقوع گردباد شدید در تهران عنوان کرد و گفت: تیم نگهداری و پشتیبانی مخابرات در حال رفع خرابی ها است.
نود آی سی تی – داوود زارعیان با بیان اینکه به دلیل شرایط نامساعد جوی در عصر امروز دوشنبه شاهد قطع برق برخی از آنتن های  BTS موبایل در مناطق مختلف تهران بوده ایم افزود: هم اکنون تیم پشتیبانی و نگهداری در حال رفع خرابی های موجود است.وی گفت: هم اکنون مشکل خاصی در زمینه برقراری ارتباط برای مشترکان تلفن همراه و تلفن ثابت وجود ندارد و اختلالات جزئی بوده و به سرعت قابل رفع است.معاون شرکت مخابرات ایران در خصوص برخی شنیده ها در زمینه افتادن دکل مخابراتی در پی وقوع تندباد شدید در پایتخت گفت: تا  این لحظه گزارشی در این زمینه ارائه نشده و امکان افتادن دکل های مخابراتی به دلیل ارتفاع کم وجود ندارد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر