در حال خواندن
قطع ارتباط شرکت اینترنتی توسط مخابرات استانی
0

مخابرات خراسان رضوی اخیرا به دلیل نیاز داخلی خود بخشی از خدمات MPLS و اینترانت یک شرکت خصوصی را پس گرفته و ارتباط آن را قطع کرده است. معاون نظارت رگولاتوری می‌گوید: موضوع پیگیری و طبق قرارداد طرفین اعمال مقررات خواهد شد.
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، روز گذشته یک شرکت ارائه‌دهنده سرویس ADSL اعلام کرد که شرکت مخابرات خراسان رضوی به دلیل نیاز به خدمات واگذارشده به این شرکت، از دو روز گذشته بخشی از سرویس‌های MPLS و اینترانت آنها را پس گرفته و اعلام کرده که این کار تا پس گرفتن تمام امکانات ادامه خواهد یافت.این در حالی است هم‌اکنون مشتری‌های این شرکت بخش خصوصی از خدمات آن استفاده می‌کنند.در پیگیری این موضوع معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: شرکت مخابرات خراسان رضوی از دو روز گذشته ارتباط این شرکت را قطع کرده و بخشی از لینک‌های آنها را پس گرفته است.حسن رضوانی گفت: مخابرات استان خراسان رضوی اظهار می‌کند که از یک ماه پیش به این شرکت اعلام کرده که به لینک‌ها نیاز دارد و برای خود لینک‌های جدید تهیه کند.وی تصریح کرد: هم اکنون قرار است دو شرکت قرارداد خود را ارائه کنند تا در نهایت تصمیم‌گیری شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر