در حال خواندن
فوتبال در آپدیت جدید کلش رویال آمد
0

برای بازی های آنلاین، اتمام پروسه ساخت تنها بخشی از مسیر موفقیت بوده و قسمت مهم تر، پشتیبانی توسعه دهنده از ساخته خودش است. اگر هم اکنون میبینیم که کلش آو کلنز همچنان بعد از ۵ سال میلیون ها کاربر دارد و روزانه سود زیادی را برای سوپرسل به ارمغان می آورد به خاطر انتشار آپدیت های عالی سازنده برای آن است.

فنلاندی ها همین روند را با کلش رویال ادامه دادند و با وجود اینکه نزدیک به به یک سال از عرضه بازی می گذرد ولی شاهد بروزرسانی های مختلفی برای این اپلیکیشن محبوب بودیم؛ بروزرسانی هایی که شاید هیچکدام از آن ها را نتوانیم عجیب تر از آپدیت بعدی بنامیم.

سوپرسل هم اکنون مشغول ساخت بازی دیگری با نام a href=”http://dgto.ir/lkt”Brawl Stars /aاست

با توجه به استریم زنده ای که امروز اعضای سوپرسل انجام دادند، بازی محبوب کلش رویال به زودی میزبان حالت گیم پلی جدیدی تحت عنوان Touchdown خواهد بود. بخشی که محیط مسابقه کلش رویال را به یک زمین مسابقه تبدیل کرده و حالا بازیکن ها در دو تیم چهار نفره به رقابت با یکدیگر می پردازند.

دستور العمل این حالت بازی خیلی ساده است. در اینجا هیچگونه قلعه دفاعی وجود نداشته و مهمترین هدف بازیکن ها این است تا با شخصیت های خود به خط پایانی زمین حریف برسند. البته در اینجا کاربران مقابل هم به کمک کاراکترهایشان باید مانع حرکت آن ها شوند.

 

نمایی از لایو استریم امروز سوپرسل که به خوبی هدف گیم پلی را نشان می دهد.

جدا از ایده های سرگرم کننده گیم پلی که باعث می شود آپدیت بعدی کلش رویال را یکی از متفاوت ترین بروزرسانی ها بین تمام ساخته های سوپرسل بنامیم، نکته جالب این آپدیت قابلیت رقابت هشت بازیکن به صورت همزمان در دو تیم چهار نفره است.

سوپرسل در آپدیت های پیشین رقابت های چهار نفره را با همان گیم پلی اصلی ممکن کرده بود و اکنون با این آپدیت بازیکن ها می توانند طعم مسابقات هشت نفره را در یک بخش متفاوت بچشند. سازنده قول داده تا پیش از پایان ماه اکتبر (۹ آبان) بروزرسانی بعدی کلش رویال را منتشر کند.

در بخش اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید: بررسی بازی Modern Combat Versus؛ جنگاوری مدرن

هفت سنگ؛ سایه های موردور

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر