در حال خواندن
طعم ارتباط ۵G روی سکوهای جام جهانی ۲۰۲۲
0

تماشای مسابقات فوتبال برای علاقمندان به فوتبال در استادیوم از جاذبه بالایی برخوردار است به ویژه اگر صحبت از جام جهانی در میان باشد. جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در حال برگزاری است و با توجه به نزدیکی محل برگزاری این رویداد مهم به کشور ما این امکان برای بسیاری از فوتبالی ها فراهم تر است تا با حضور در قطر مسابقات را از نزدیک مشاهده کنند. به همین منظور اپراتور همراه اول برای تامین رفاه ارتباطاتی مشترکان خود در قطر سرویس رومینگ خود را بر بستر ۵G  در این کشور فعال کرده است که در ادامه به جزئیات آن می پردازیم.

بسته های رومینگ در جام جهانی قطر

چهار بسته با توجه به نیاز احتمالی مشترکان، ویژه جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر توسط همراه اول طراحی شده است که این بسته ها شامل بسته ویژه ۲ گیگ رومینگ جام جهانی به همراه ۲۰ دقیقه مکالمه هدیه و ۲۰ پیامک هدیه، بسته ۵ گیگ رومینگ جام جهانی به همراه ۵۰ دقیقه مکالمه هدیه و ۵۰ پیامک هدیه، بسته ۲۰ گیگ رومینگ جام جهانی به همراه ۲۰۰ دقیقه مکالمه هدیه و ۲۰۰ پیامک هدیه و بسته مکالمه ۹۰ دقیقه رومینگ جام جهانی به همراه ۹۰ پیامک هدیه است. قیمت این بسته ها به ترتیب ۳۹۰ هزار تومان، ۹۹۰ هزار تومان، ۲ میلیون ۹۹۰ هزار تومان و ۴۹۰ هزار تومان است. همچنین مدت زمان اعتبار سه بسته اول یکماه و بسته چهارم یک هفته است.

تعرفه های رومینگ در جام جهانی قطر

نرخ تعیین شده مکالمات از سوی اپراتور همراه اول برای مشترکان برای انواع مکالمات شامل مکالمات با ایران، مکالمات دریافتی از ایران و مکالمه داخلی با شماره های قطر یکسان درنظر گرفته شده و به ازای هر دقیقه مکالمه ۹ هزار تومان خواهد بود. بهای ارسال هر پیامک ۲ هزار تومان و هر مگابایت اینترنت نیز ۲ هزار تومان است.

 

گفتنی است که زمان شروع استفاده از بسته های ارایه شده توسط همراه اول برای مسافران قطر از ۱۵ آبان ۱۴۰۱ آغاز شده و امکان استفاده از آن ها برای مشترکان اعتباری و دائمی فراهم است. همچنین اپراتورهای طرف قرارداد این طرح اوردو و وودافون هستند. خریداری بسته ها از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول و اپلیکیشن همراه من امکانپذیر است.

درباره نویسنده
منصوره خالقی

ارسال یک نظر