در حال خواندن
فروش نقد و اقساط املاک مازاد شرکت مخابرات
0

شرکت مخابرات ایران در نظر دارد تعداد ۴۲۴ فقره از املاک مازاد خود در ۲۰ استان کشور را به صورت مزایده به فروش برساند.
به گزارش نود فناوری، شرکت مدیریت سامان سازه غدیر به نمایندگی ازشرکت مخابرات ایران در نظر دارد تا املاک مازاد خود را از جمله در استان های البرز، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، کردستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، خراسان شمالی، زنجان، کرمان، کرمانشاه، گلستان و یزد، از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.
لازم به ذکر است متقاضیان می توانند به منظور دریافت اطلاعات تکمیلی به پرتال سازمانی شرکت مخابرات ایران به آدرس eportal.tci.ir بخش منابع اطلاعاتی، قسمت مناقصه و مزایده ها ( اینجا ) و همچنین روزنامه دنیای اقتصاد در تاریخ چهارشنبه ۲۴ بهمن، روزنامه ایران در تاریخ شنبه ۲۷ بهمن و روزنامه همشهری در تاریخ دوشنبه ۲۹ بهمن مراجعه کنند.

[ مشاهده متن کامل آگهی مزایده فروش تعدادی از املاک شرکت مخابرات ایران به صورت نقد و اقساط در نود فناوری ]

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر