در حال خواندن
با سیم‌کارت رویایی همراه اول، یک سال اینترنت رایگان برنده شوید
0

همراه اول در طرحی جدید به یک‌هزار مشترک خود که تا یکسال آینده سیم‌کارت‌های قدیمی خود را به یوسیم تغییر دهند به قید قرعه یک‌سال اینترنت رایگان ارایه می‌دهد.
براساس این گزارش از ابتدای بهمن ۹۷ لغایت ۳۰ دی ماه سال ۹۸ (بازه زمانی یک ساله) کلیه مشترکان اعتباری و دائمی که در طول این بازه زمانی برای نخستین بار اقدام به تعویض به یو‌‌سیم کرده و شروع به استفاده از اینترنت ۴G کنند، شانس برنده شدن یک پیشنهاد تشویقی ویژه را خواهند داشت. این پیشنهاد تشویقی یک سیم کارت رویایی است که استفاده از اینترنت با آن تا یک سال رایگان است.
این در حالی است، که دسترسی آسان به اینترنت و همه‌گیر شدن موبایل‌های هوشمند باعث شده تعداد کاربران اینترنت موبایل در ایران رشد صعودی داشته باشد. تعداد کابران ایرانی که از اینترنت موبایل استفاده می‌کنند، تا پایان سال ۹۶ حدود ۵۳ میلیون نفر اعلام شده بود؛ اما جدیدترین آمار مصرف اینترنت در ایران نشان می‌دهد این تعداد به بیش از ۶۰ میلیون نفر رسیده است. این امر نشان می‌دهد که استفاده از اینترنت موبایل، طرفداران بیشتری نسبت به اینترنت ثابت و شرکت‌های اینترنتی دارد.
طبق آمار ارائه‌شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بیش از ۷۲ میلیون و ۹۴۱ هزار نفر در ایران از اینترنت پهن باند استفاده می‌کنند که از این تعداد، بیش از ۱۲ میلیون و ۸۸۸ هزار نفر مشترک اینترنت پهن باند ثابت (ADSL) و بیش از ۶۰ میلیون و ۵۳ هزار نفر کاربر اینترنت پهن باند موبایل هستند.
بر اساس آمار منتشرشده ضریب نفوذ اینترنت پهن باند ثابت ۱۵.۷۰ درصد، ضریب نفوذ اینترنت پهن باند موبایل ۷۳.۱۶ درصد و ضریب کلی نفوذ اینترنت پهن باند ایران به ۸۸.۸۶ درصد رسیده است.
با این حال به نظر می‌رسد هنوز هستند تعداد زیادی از مشترکان تلفن همراه که هنوز تجربه استفاده از اینترنت پرسرعت را نداشته‌اند و به همین منظور همراه اول به منظور تشویق این دسته از مشترکان اقدام به ارایه طرح یک سیم‌کارت رویایی کرده است است.

ویژگی های طرح

  • برای برنده شدن یوسیم رویایی، مشترک می بایست سه شرط ذیل را داشته باشد:
  • در بازه زمانی طرح اقدام به تعویض یو سیم کند.
  • گوشی وی از ۴G پشتیبانی نماید.
  • در بازه زمانی طرح شروع به استفاده از ۴G نماید.
  • فرآیند مشخص شدن برندگان یوسیم رویایی با استفاده از روش اعداد تصادفی بوده و در طول طرح ۱۰۰۰ مشترک برنده یوسیم رویایی خواهند شد.
  • چنانچه سیم کارت مشترکی رویایی باشد، پس از اولین استفاده از اینترنت ۴G طی پیامک به وی اطلاع رسانی خواهد شد.
  • مشترک با استفاده از یک کد دستوری می تواند رویایی بودن سیم کارت خود را استعلام نماید.

نحوه فعالسازی طرح

این طرح نیاز به فعالسازی خاصی ندارد. در صورتی که مشترک در بازه زمانی تعیین شده اقدام به تعویض یوسیم نموده و شروع به استفاده از اینترنت ۴G نماید، در این طرح شرکت داده می شود.

درگاه ارتباطی:

درگاه ارتباطی
درخواست کد دستوری
استعلام یوسیم رویایی *۱۰*۳۹۰#

نکات مهم :

  • برای این بسته یک حد مصرف منصفانه تعریف شده که در صورت عبور مصرف اینترنت از این حد، به مشترک اطلاع رسانی شده و بسته وی غیرفعال خواهد شد.
  • در صورتی که مصرف اینترنت مشترکی از حد مصرف منصفانه فراتر رود، می تواند بسته های عادی اینترنت همراه را خریداری و استفاده نماید.
  • در صورت تغییر مالکیت سیم کارت، بسته هدیه یوسیم رویایی غیرفعال خواهد شد.

اسامی برندگان به صورت ماهیانه در پرتال شرکت اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه تعویض سیم کارت با یوسیم (USIM)

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر