در حال خواندن
فروش سیم‌کارت رایتل بیش از قیمت مصوب غیرقانونی است
0

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن‌همراه در خصوص گرانفروشی سیم‌کارت‌های رایتل در بازار و فروش تلفنی سیم‌کارت‌های رایتل به مشترکان سایر اپراتورها با قیمت بیش‌تر از قیمت مصوب،‌ گفت:‌ هر قیمتی بیش از ۲۰ و ۱۲۰ هزار تومان غیرقانونی است.
نود آی سی تی – ‌سید مجید صدری در حاشیه مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه عکس و فیلم کوتاه با هدف حمایت از کودکان مبتلا به سرطان‌، در جمع خبرنگاران گفت: مشترکان اپراتور سوم تلفن همراه باید سیم‌کارت‌های رایتل را از مراکز مجاز از قبیل دفاتر پیشخوان دولت تهیه کنند.
مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه در خصوص گرانفروشی سیم‌کارت‌های رایتل در بازار و نیز تماس‌هایی که با مشترکان سایر اپراتورها برای فروش سیم‌کارت‌های رایتل با قیمت بالاتر از قیمت مصوب، گرفته می‌شود، گفت:‌ قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری و دیتا و اعتباری رایتل ۲۰ هزار تومان و قیمت سیم‌کارت‌های دایمی ۱۲۰ هزار تومان است و نباید بیشتر از آن قیمت به فروش برسد.
وی بیان کرد: هر قیمتی بیش از ۲۰ هزار تومان برای سیم‌کارت‌های دیتا و اعتباری و بیش از ۱۲۰ هزار تومان برای سیم‌کارت‌های دایمی غیرقانونی است و متقاضیان باید مراقب سودجویان باشند.
 
استفاده از نسل سوم برای توسعه فرهنگ
مدیرعامل اپراتور سوم موبایل در اختتامیه مراسم تقدیر از برندگان مسابقه عکس و فیلم کوتاه رایتل در ماه مبارک رمضان با عنوان «یک ماه کامل» و با هدف حمایت از کودکان مبتلا به سرطان نیز گفت: رایتل باید جایگاه خود را در سبد زندگی اقشار مختلف مردم پیدا کند و امکانات ویژه‌ از جمله خدمات تماس تصویری و اینترنت پرسرعت آن می‌تواند علاوه بر ارتباطات در توسعه فرهنگ نیز مثمر ثمر باشد.
صدری افزود: امیدواریم که رایتل بتواند در بعد فرهنگی و فرهنگ اسلامی اقدامات بیشتری را داشته باشد.
مدیرعامل رایتل ادامه داد: با توجه به اینکه رایتل امکانات ویژه‌ای از جمله خدمات تماس تصویری و اینترنت پرسرعت را داراست، قطعا می‌توانیم علاوه بر حوزه اپراتوری و ارتباطی فعالیت‌هایی در راستای توسعه فرهنگ و فرهنگ اسلامی داشته باشیم.
وی ادامه داد: تلاش داریم بتوانیم همکاری‌هایی از این دست را علاوه بر موسسه خیریه بهنام دهش پور با سایر خیریه‌ها نیز داشته باشیم.
صدری بیان کرد: معتقدم که رایتل به عنوان یک اپراتور ارتباطی باید جایگاه خود را در سبد زندگی اقشار مختلف مردم پیدا کند.
 
تفکر ایجاد شهر آن‌لاین بر بستر پهنای باند موبایل
مدیر ارشد بازاریابی اپراتور سوم تلفن‌همراه نیز طی سخنان کوتاهی در اختتامیه مراسم تقدیر از برندگان مسابقه عکس و فیلم کوتاه با عنوان یک ماه کامل، گفت: رسالت رایتل پیاده‌سازی مفهوم شهر برخط مبتنی بر پهنای باند موبایل است.
محمد فرجود افزود: دیدگاه رایتل ارایه خدمات مبتنی بر دیتا به صورت دایم است.
وی بیان کرد: با ارایه دایم خدمات، کاربران می‌توانند در تمامی اوقات علاوه بر دسترسی به اینترنت که یکی از خدمات بخش دیتاست به موضوعاتی از قبیل اتصال به وب‌سایت‌ها،‌ ایمیل و خدمات تصویری نیز دسترسی داشته باشند.
در ادامه این برنامه رضایی مدیر موسسه خیریه بهنام دهش پور گفت: من همیشه در برابر توسعه تکنولوژی مقاومت دارم و همیشه می‌گویم توسعه کامپیوتر از یک سو و توسعه ابزارهای ارتباطی عوامل به تنهایی کشیدن انسان امروز هستند.
وی افزود: اما اقدامی که رایتل در برگزاری یک مسابقه عکاسی و فیلم کوتاه با هدف جلب کمک به کودکان سرطانی انجام داد، همین ابزارهایی را که من با آنها چندان موافق نیستم را به ابزاری برای نوع دوستی و کمک به همنوعان تبدیل کرد.
در این مسابقه در مجموع ۲۲۰۰ عکس و فیلم در معرض نمایش قرار گرفتند و بیش از ۵۶۰ هزار لایک توسط مردم جذب کردند و بر اساس شرایط مسابقه که مقرر شده بود به ازای هر ۱۰ هزار لایک یکی از آرزوهای کودکان خیریه بهنام دهش‌پور برآورده شود، آرزوی ۵۶ کودک مبتلا به سرطان برآورده شد.
در ادامه این مراسم از نفرات برگزیده تقدیر شد و نفرات برگزیده جوایز خود را نیز دریافت کردند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر