در حال خواندن
ضریب نفوذ ۵۵ درصدی اینترنت در اردبیل
0

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل گفت: ضریب نفوذ کاربران اینترنت در استان اردبیل در حال حاضر ۵۵ درصد است.
نود آی سی تی – یاور محمدحسینی، مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل افزود: در اوایل کار واگذاری اینترنت پرسرعت توسط شرکت مخابرات این ضریب نفوذ حدود ۵۱ درصد بوده که با تلاش‌های انجام شده و استقبالی که مردم از خرید اینترنت پرسرعت مخابرات داشتند و اشتراک‌‌پذیری بالا این ضریب نفوذ از ۵۱ درصد به حدود ۵۵ درصد افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه ارایه اینترنت پرسرعت توسط مخابرات هیچ فضای محدود‌کننده‌ای را برای شرکت‌های ارایه‌کننده خدمات اینترنتی پرسرعت به وجود نیاورده است، گفت: شرکت مخابرات سعی کرده است در یک فضای رقابتی سالم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند تا بتوان خدمات متنوعی را به مرم ارایه کرد تا آنها با تثبیت کمیت و کیفیت ارایه خدمات بتوانند از این بستر بهره‌برداری کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل تعداد شهرهای دارای امکانات دیتا را ۲۶ شهر اعلام کرد و افزود: همچنان طرح توسعه دیتا در مناطق مختلف شهری در دستور کار است.
محمدحسینی تعداد مشترکان اینترنت پرسرعت در استان اردبیل را در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار و ۶۸۰ مشترک اعلام کرد و گفت: ما در یک سال گذشته بیش از ۱۳ هزار کاربر به تعداد مشترکین اینترنت پرسرعت اضافه کردیم.
وی گفت: ما در اوایل کار بیش از ۲۹۶ سایت GPS در استان اردبیل داشتیم که این تعداد سایت که برای پوشش تلفن همراه است به ۴۱۴ سایت افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل به اجرای فیبرنوری در نقاط مختلف استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر چهار هزار و ۳۶۶ کیلومتر فیبرنوری در استان اجرایی و عملیاتی شده و تمام نقاط استان از طریق این سیستم به هم متصل هستند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر