در حال خواندن
ششمین همایش ICT با حضور رایتل برگزار می شود
0

ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور رایتل و با موضوع خلاقیت و نوآوری در سرویس و محتوا برگزار می‌شود.
نود آی سی تی – این همایش که در تاریخ ۱۲ اسفند ماه در تهران برگزار خواهد شد به بررسی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در کشور در بخش تولید محتوا و ارایه سرویس و آسیب شناسی از وضعیت موجود  می‌پردازد.
در این همایش که با حمایت مالی رایتل برگزار می‌شود، اساتید، صاحبنظران و متخصصان این حوزه در خصوص جدیدترین دستاوردها و نوآوری‌های کاربردی اخیر در ارایه سرویس و تولید محتوا به ارایه مقاله خواهند پرداخت.
گفتنی است پیش از این پنج دوره همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوعات مدیریت ICT، مدیریت و راهبری دیتا سنتر، شبکه نسل آینده، تجارت الکترونیک در فضای شبکه‌های نسل آینده و رگولاتوری برگزار شده است.
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر