در حال خواندن
ارسال پیام از تلفن به ایمیل ایرانی ممکن شد
0

مدیر فروش پروژه پست الکترونیک «چاپار» از فراهم‌ آوردن امکانی بر روی این پست الکترونیک بومی خبر داده که براساس آن امکان ارسال پیام کوتاه از تلفن همراه به ای‌میل مخاطب و برعکس از ای‌میل به تلفن همراه کاربران فراهم می‌شود.
نود آی سی تی – احمد مظاهری با تاکید بر لزوم ارایه‌ خدمات ارزش افزوده بر بستر پروتکل‌های اینترنت و تلفن‌ همراه که امکان استفاده بیشتر کاربران از فناوری‌های جدید را مهیا می‌کند؛ گفت: نقش اپراتور‌های ارتباطی و تولید‌کنندگان محتوا در این زمینه بسیار مهم است و از این حیث باید اپراتور‌های ارایه‌دهنده خدمات و محتوا با همکاری با یکدیگر بتوانند بازار ارایه خدمات ارزش افزوده را رونق بخشند.
وی با اشاره به راه‌اندازی پست الکترونیک چاپار که قریب به یک سال است، از زمان آغاز به کار آن می‌گذرد، ادامه داد: در راستای عرضه‌ خدمات ارزش افزوده بر بستر اینترنت، ایمیل chmail از سوی مجموعه چاپار راه‌اندازی شده و بر این اساس تمامی تلاش آن است که با افزودن خدمات ارزش افزوده به این پست الکترونیک میزان اعتماد و وفادارسازی مشترکان را برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات بومی افزایش دهیم.
مظاهری با تشریح برنامه‌های چاپار برای ارایه‌ خدمات جدید بر بستر ایمیل «chmail‌»افزود: هم‌اکنون تمرکز بر روی این ویژگی است که امکان ارسال ایمیل را برای تلفن همراه کاربران از طریق پیام کوتاه و بالعکس فراهم می‌کند.
به گزارش ایسنا،‌ وی از قابلیت استفاده از سیستم عامل آندروید برای سرویس «chmobile» خبر داد و افزود: با این سیستم عامل، یک فضای ایمیل بر روی تلفن همراه مشترکان ایجاد خواهد شد. همچنین در حال نصب و راه‌اندازی «chmobile» برای سیستم عامل‌های ios، سیمبین و ویندوز موبایل هستیم تا این فضا برای گوشی‌های دارای این سیستم عامل‌ها نیز فراهم شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر