در حال خواندن
شرکت های هواپیمایی ایران
0

ایرلاین‌های متعدد ایرانی با توجه به کیفیت و خدمات متفاوتی که به مسافران ارائه می‌دهند، دارای قیمت‌های مختلفی هستند. شما می‌توانید بهترین قیمت خرید بلیط هواپیما در علی بابا ببینید و این تفاوت قیمت‌ها را مشاهده کنید. در این مطلب به شما ایرلاین‌های معتبر ایرانی و خدماتی که ارائه می‌دهند، معرفی می‌کنیم تا بدانید چرا قیمت بلیط هواپیما ایرلاین‌های مختلف، متفاوت است.

شرکت هواپیمایی زاگرس

شرکت هواپیمایی محبوب و قدیمی زاگرس یکی از ایرلاین‌های خصوصی ایرانی است، که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ با ثبت در منطقه آزاد اروند آغاز کرد. شرکت زاگرس با اینکه سابقه کمی در این زمینه دارد اما از فعال‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های هواپیمایی در ایران محسوب می‌شود. اولین پرواز بین‌المللی این شرکت در سال ۱۳۸۷ با پرواز در مسیر تهران دمشق انجام شد. شرکت هواپیمایی زاگرس در مدت کوتاهی با افزایش ناوگان هوایی خود و همچنین افزایش مسیرهای پروازی توانست با سرعت چشمگیری رشد و پیشرفت کند و سهم زیادی را از صنعت حمل و نقل کشور از آن خود نماید. اگر قصد سفر با هواپیما را دارید خرید بلیط هواپیما از علی بابا بهترین انتخاب شماست.

شرکت هواپیمایی ماهان

یکی از مجهزترین و محبوب‌ترین ایرلاین‌های ایرانی، شرکت هواپیمایی ماهان است. این شرکت هواپیمایی برای اولین بار در سال ۱۳۹۱ در شهر کرمان تاسیس شد و یک سال بعد فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کرد. در واقع باتوجه به آمار رضایتمندی میان مسافران ثابت شده گردشگران خارجی شرکت هواپیمایی ماهان را برای پرواز انتخاب می‌کنند و آن را به عنوان یکی از برترین ایرلاین‌های ایران می‌شناسند. علت این رضایتمندی ارائه خدمات فوق‌العاده به مسافران است. شرکت هواپیمایی ماهان تاکنون با هیچ حادثه فوتی مواجه نشده است و فقط چند اتفاق جزئی را پشت سر گذاشته است.

شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما)

شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما) اولین شرکتی است که ذهن هر مسافری را هنگام خرید بلیط هواپیما به سمت خود کشانده است. ایران ایر در سال ۱۳۴۰ فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت، قدیمی‌ترین ایرلاین ایران است که امروزه با برخورداری از ناوگان عظیم، بزرگ‌ترین ایرلاین ایران محسوب می‌شود. ایران ایر، به عنوان دومین شرکت از برترین ایرلاین‌های ایران انتخاب شده است. این شرکت با پروازهای داخلی و خارجی خود سهم بالایی در جابجایی مسافر دارد. شرکت ایران ایر دارای ۴۳ هواپیما بوده که بسیاری از آنها از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها برخوردار هستند. این هواپیماها بهینه و استاندار هستند که یکی از افتخارات این شرکت در سال ۱۳۹۲ دریافت گواهی‌نامه رضایت مشتری و کسب رتبه اول در زمینه اطلاع‌رسانی به مسافران بوده است.

شرکت هواپیمایی آت:

شرکت هواپیمایی آتا، اولین پرواز خود را در سال ۱۳۸۸ به مقصد مشهد مقدس انجام داد؛ از زمان تأسیس مسیر رشد و پیشرفت را طی کرده است و به عنوان کم حادثه‌ترین ایرلاین معرفی شده است. شرکت هواپیمایی آتا تاکنون هیچ حادثه فوتی و یا دلخراشی را تجربه نکرده است. شرکت هواپیمایی خصوصی آتا جزو چهارمین ایرلاین‌های برتر در ایران است.

بلیط هواپیما را می‌شود ارزان خرید؟

شرکت هواپیمایی کیش ایر

شرکت هواپیمایی کیش ایر در سال ۱۳۷۰ تاسیس شد که این شرکت متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش می‌باشد. ناوگان هوایی مدرن و پیشرفته کیش ایر از اهمیت بالایی برخوردار است. همان‌طور که می‌دانید یکی از عوامل مهم در سطح کیفیت پرواز، ارائه خدمات خوب و راحتی و آسایش مسافران است. خدمات غذایی شرکت کیش ایر دارای کیفیت بسیار بالایی است و همین موضوع باعث قرار گرفتن این ایرلاین در میان برترین‌ها شده است. کترینگ شرکت هواپیمایی کیش ایر در تهیه و توزیع غذا بیش از ۲۰ سال سابقه دارد که روزانه ۱۰٫۰۰۰ سرویس غذایی تولید و توزیع می‌کند؛ همچنین ۱۰۰ متخصص تغذیه در کترینگ این شرکت در دو مرکز تهران و کیش در حال فعالیت و خدمات رسانی هستند.

شرکت هواپیمایی معراج

شرکت هوایپمایی معراج یکی از ایرلاین‌های دولتی است که با چهار فروند هواپیما فعال است. معراج با تأخیرهای اندک، لقب خوش قول‌ترین ایرلاین را از آن خود کرده است. این شرکت به دلیل داشتن مقصدهای مختلف داخلی و خارجی و برخورداری از ناوگان‌های بزرگ به یکی از ایرلاین‌های محبوب تبدیل شده است. شرکت هواپیمایی معراج در زمینه تعمیرات هواپیماها حرفه‌ای بوده که توانسته گواهینامه مدیریت تداوم صلاحیت پروازی را کسب کند. چرا که معراج اولین شرکتی است که موفق به کسب این گواهینامه شده است. کترینگ و خدمات غذایی عالی و باکیفیت از دیگر عوامل تأثیرگذار بر محبوبیت این ایرلاین است.

شرکت هواپیمایی آسمان

این شرکت از ترکیب چهار شرکت هواپیمایی ساخته شده که امروزه یکی از پیشرفته‌ترین و بزرگ‌ترین ایرلاین‌های ایران است. شرکت هواپیمایی آسمان دارای ۳۳ فروند هواپیما است. پیشرفت این شرکت در توسعه پروازها، افزایش تعداد مسافران، مجهز کردن آشیانه‌ها و آموزش نیروهای باتجربه بسیار چشمگیر بوده است. تمامی این عوامل شرکت هواپیمایی آسمان را به یکی از ایرلاین‌های محبوب و برتر ایران تبدیل کرده‌اند. قیمت بلیط هواپیما در علی بابا بسیار مناسب می باشد شما با خرید بلیط هواپیما از علی بابا بهترین بهره را ببرید.

اطلاع از کاهش قیمت بلیط هواپیما، امکان جدید علی بابا

در این مطلب بهترین ایرلاین های ایرانی را به شما معرفی کردیم که هرکدام، از نظر خدمات و کیفیت دارای قیمت‌های متفاوتی هستند، اگر قصد سفر با بهترین ایرلاین‌های ایرانی به شهرها و کشورهای داخلی و خارجی را دارید با خرید بلیط هواپیما از علی بابا از امکانات مطلوب این هواپیماها لذت ببرید.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر