در حال خواندن
شرکت زیرساخت و مخابرات قطر بر توسعه همکاری‌ها تاکید کردند
0

در بازدید حصاء الجابر وزیر ارتباطات قطر و مهندس محمود خسروی معاون وزیر رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت و مسئولان شرکت ارتباطات زیرساخت از مجتمع انفلاب اسلامی (LCT)،طرفین بر توسعه همکاری های مخابراتی تاکید کردند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت ، در این دیدار مهندس خسروی شرکت ارتباطات زیرساخت را به عنوان بازوی اجرایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ،معرفی کرد و توضیح داد: شبکه راه دور شرکت ارتباطات زیرساخت از سه لایه فیبر نوری ، انتقال و سوییچ تشکیل شده است . وی با اشاره به جوان بودن جمعیت ایران گفت: این واقعیت پتانسیل بالایی برای توسعه خدمات مخابراتی فراهم کرده است و ما به دلیل آگاهی از این امر تقویت شبکه را در برنامه خود قرار داده ایم .مهندس خسروی با تشریح موقعیت جغرافیایی کشورمان تصریح کرد : این شرایط ایجاب می کندبا توسعه شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت نقش قابل توجهی در ترانزیت ارتباطالت در منطقه داشته باشیم .در ادامه این دیدار “حصاء الجابر” وزیر ارتباطات قط با اشاره به حضور بین المللی شرکت ارتباطات زیرساخت در مسیر های بین المللی خواستار توسعه همکاری دو کشور در حوزه ارتباطات بین الملل شد.در ادامه وزیر ارتباطات قطر و هیات همراه از شبکه مدیریت سوییچینگ و دیتا سنتر شرکت ارتباطات زیرساخت دیدار کردند و از نزدیک نحوه مدیریت شبکه راه دور کشورمان را در شرکت ارتباطات زیرساخت مشاهده کردند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر