در حال خواندن
معرفی همراه اول به عنوان شرکت پیشگام در مسؤولیت اجتماعی
0

در اولین دوره جایزه مسؤولیت پذیری اجتماعی در شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، همراه اول به عنوان اپراتور مسؤول معرفی و با اهدای لوح ویژه مورد تقدیر قرار گرفت.
نود آی سی تی – در مراسم اولین دوره جایزه مسؤولیت پذیری اجتماعی در شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور که عصر روز شنبه ۸ شهریور ماه در سالن اجلاس سران و با حضور مهندس جهانگرد، رئیس سازمان فناوری اطلاعات، مهندس کاظم آیت اللهی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای و جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه ارتباطات کشور برگزار شد، با اهداء لوح ویژه از همراه اول تقدیر به عمل آمد.در بخشی از متن این لوح تقدیر که به امضاء مهندس جهانگرد رئیس سازمان فناوری اطلاعات و مهندس کاظم آیت اللهی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور رسیده، آمده است: «هیأت داوران همایش هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی زبانان، شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول) را به دلیل تلاش در جهت ترویج کسب و کار مسؤولانه شایسته تقدیر می دانند. امید است در ترویج مسؤولیت اجتماعی در محیط کسب و کار کشور، بیش از پیش در این عرصه پیشگام و موفق باشید».

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر