در حال خواندن
شایعه پراکنی موجب انحراف می‌شود
0

موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات با تکیه بر ساختارهای قانونی و در چارچوب مصوبات هیات امنا با قدرت برنامه‌های خود را پیگیری می‌کند.
نود آی سی تی – براری، رییس موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هم اندیشی با روسای پیشین موسسه پیرامون موضوعات مطرح در خصوص شورای عالی فضای مجازی و نحوه تعامل موسسه با این شورا گفت: تعامل موثر با شورای عالی فضای مجازی جهت سیاست‌گذاری و تدوین راهبردهای کلان در این حوزه از تکالیف همه دستگاه‌های اجرایی است و باید تلاش های لازم به منظور تحقق اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری از تشکیل این شورا عملیاتی شود.
به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات، وی با تاکید بر اینکه شایعه پراکنی و اظهار نظرهای غیر کارشناسی زیبنده نظام جمهوری اسلامی نبوده و باعث ایجاد تنش‌ها و انحراف از مسیر خدمت به مردم می‌شود، افزود: موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات بدون توجه به شایعه ها و خبر پراکنی‌های غیر کارشناسی در خصوص انحلال موسسه، با تکیه بر ساختارهای قانونی موجود برنامه های خود را پیگیری می کند.
وی بیان کرد: این اقدام ها، در چارچوب مصوبات هیات امنا و کمیسیون دایمی و با توسعه همکاری با سازمان‌ها و شرکت‌های زیر مجموعه وزارت ارتباطات و بهره‌گیری از توان متخصصان و اساتید دانشگاه، عملیاتی می شود.
براری با تاکید بر اینکه فلسفه وجودی موسسه پاسخگویی به نیازهای بخش ICT کشور است گفت: حوزه‌های کاری موسسه طیف وسیعی از نیازهای بخش ICT کشور را پوشش داده که از آن جمله می توان به ادوات و سامانه های مخابرات نوری، رادیویی و ماهواره‌ای، سیستم‌های ارتباطات ثابت نسل آینده و مدیریت یکپارچه شبکه های مخابراتی اشاره کرد.
وی ادامه داد: در این حوزه‌ها موسسه همکاری‌های وسیع و موثری با شرکت‌ها و سازمان‌های زیر مجموعه وزارت ارتباطات داشته و دارد.
وی عنوان کرد: همچنین بخشی از فعالیت‌های موسسه به حوزه فناوری اطلاعات مربوط است که در این بخش نیز موسسه آمادگی همکاری با کلیه دستگاه‌های متولی از جمله شورای عالی فضای مجازی در راستای انجام پروژه های مورد نیاز را دارد.
براری در خاتمه با ذکر این موضوع که دلیل استمرار حضور وی در موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات بنا به تکلیف دفتر مقام معظم رهبری بوده گفت: همه مدیران مجموعه تابع تصمیمات نظام بوده و در جهت اجرای اوامر مقام معظم رهبری همه توان خود را بکار خواهند بست.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر