در حال خواندن
سود ۲۶ میلیاردی همراه اول با ورود به بورس
0

مدیرعامل شرکت همراه اول از کاهش ۵ درصدی مالیات این شرکت با ورود به بورس تهران خبر داد و گفت: با کاهش مالیات حدود ۲۶ میلیارد تومان بر روی سود شرکت افزوده می‌شود.
نود آی سی تی – وحید صدوقی در جریان انتقال نماد شرکت همراه اول به بورس تهران در مورد اثر انتقال این شرکت به بورس کالا بر روی قیمت و سهام این شرکت، گفت: شرکت همراه اول در بین شرکت‌های بورسی از نظر شفافیت اطلاعات، برگزاری مجامع سالیانه و درصد P/E بهترین وضعیت را در حال حاضر داشته و بر این اساس سهم خوبی برای سهامداران محسوب می‌شوند.
وی در مورد این مسئله که قیمت هر سهم این شرکت و یا سود شرکت چه تغییری خواهد کرد، گفت: مالیات شرکت در فرابورس نسبت به بورس اوراق بهادار حدود ۵ درصد کاهش پیدا می‌کند بنابراین بر روی سود شرکت نیز تاثیر خواهد گذاشت و این تاثیر حدوداً‌ 26 میلیارد تومان است.
گفتنی است، نماد شرکت همراه اول در دقایق پایانی ساعت معاملات، در بورس تهران با قیمت ۴۲۰۰ تومان باز شد البته این شرکت در ۲۸ آذر سال ۸۹ به عنوان یک شرکت فرابورسی عرضه  اولیه خود را انجام  داد و قیمت کشف شده آن ۳۴۰۰ تومان بود و امروز روش عرضه این شرکت در بورس تهران به صورت بازگشایی نماد بود و جز عرضه‌های اولیه محسوب نمی‌شود زیرا در سال ۸۹ قیمت آن کشف شده بود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر