در حال خواندن
سود سهام مخابرات ۴۶۵ ریال پیش‌بینی شد
0

سود هر سهم مخابرات برای سال مالی ۹۲ طبق صورت‌های مالی میان دوره‌ای دوره ۶ ماهه منتهی به ۹۲/۶/۳۱ معادل ۴۶۵ ریال پیش‌بینی شد.
نود آی سی تی – اطلاعات و صورت‌های مالی میان دوره‌ای دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه امسال شرکت مخابرات ایران به بورس ارایه شده و در سیستم جامع اطلاع‌رسانی ناشران (شبکه کدال) قرار گرفته و بر اساس آن پیش‌بینی درآمد هر سهم سال منتهی به ۲۹ اسفند ماه امسال طبق عملکرد واقعی ۶ ماهه صورت گرفته است.
براساس این گزارش که هنوز حسابرسی نشده است، مخابرات پیش‌بینی کرده سود هر سهم تلفیقی برای سال مالی ۹۲ معادل ۴۶۴ ریال و سود هر سهم شرکت اصلی نیز برای این سال ۴۶۵ ریال است.
مجموع سرمایه این شرکت تا پایان شهریور ماه امسال ۴۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ریال و جمع درآمدهای این شرکت در نیمه اول سال جاری نیز (دوره منتهی به ۱۳۹۲.۰۶.۳۱) ۱۳۰ میلیارد و ۸۳۹ میلیون ریال بوده که هنوز حسابرسی آن صورت نگرفته است.
مخابرات در اطلاعات تقسیم سود خود برای سال مالی ۱۳۹۲ آورده است که سود نقدی هر سهم پیشنهادی به مجمع عمومی عادی معادل ۹۰ درصد سود هر سهم شرکت است.
سود هر هم این شرکت، سال گذشته ۴۴۴ ریال بود و مجموع درآمدهای آن برای مدت یک ساله، ۲۱ هزار و ۲۸۶ میلیارد و ۳۹۴ میلیون ریال بوده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر