در حال خواندن
سقوط ۱۲۰ دکل وایرلس در نتیجه طوفان تهران
0

در طوفان دیروز تهران لینک‌های وایرلس اغلب شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت آسیب دید و ۱۲۰ دکل وایرلس سقوط کرد که اختلال و کندی اینترنت ناشی از آن همچنان ادامه دارد.
نود آی سی تی – یک فعال بازار اینترنت با اشاره به پیامدهای طوفان دیروز تهران بر سرویس اینترنت، گفت: در نتیجه طوفان، سرویس اینترنت در شهر تهران با اختلال و کندی سرعت مواجه شده است و این کندی هم‌اکنون نیز وجود دارد.وی ادامه داد: دیروز لینک‌های وایرلس اغلب شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت آسیب دیدند و طبق گزارش سازمان آتش‌نشانی روز گذشته ۱۲۰ دکل وایرلس در تهران سقوط کرده است. این فعال بازار اینترنت تصریح کرد: در نتیجه این خرابی‌ها ارتباط اینترنت با کندی مواجه شد و پیش‌بینی می‌شود با پایان مراحل تعمیر و بازگرداندن لینک‌ها به شبکه تا بعد از ظهر امروز اوضاع به حالت عادی باز گردد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر