در حال خواندن
سرویس تماس‌بان به زودی برای تمام مشترکان همراه اول فعال می‌شود
0

همراه اول اعلام کرد به زودی سرویس تماس‌های از دست رفته این اپراتور با عنوان «تماس‌بان» به صورت خودکار برای تمام مشترکان دایمی و اعتباری فعال می‌شود.
نود آی سی تی – همراه اول این اپراتور اعلام کرد سرویس تماس بان به زودی برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری این اپراتور فعال خواهد شد.
براساس اعلام همراه اول، مدیران این سرویس برنامه فعال‌سازی آن را برای تمام مشترکان را در دستور کار دارند و این کار به نوبت برای دسته بندی‌های میلیونی مشترکان انجام خواهد شد.
براساس اطلاعات ارایه شده از سوی همراه اول، دریافت پاسخ «مشترک گرامی در حال حاضر امکان فعال سازی سرویس تماس بان وجود ندارد. لطفا مجددا تلاش فرمایید» به این دلیل است که این دسته از مشترکان در لیست فعال سازی خودکار این سرویس قرار دارند و در روزهای آینده سرویس برایشان فعال خواهد شد. اما چون هنوز نوبت به آن لیست نرسیده سیستم اجازه پذیرش درخواست فعال‌سازی سرویس و ارسال پیغام فعال‌سازی را نمی‌دهد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر