در حال خواندن
سرمایه شرکت مخابرات ایران افزایش می یابد
0

شرکت مخابرات ایران اعلام کرده است که افزایش سرمایه به مبلغ چهار میلیارد و ۸۷۲ میلیون و ۹۷۷ میلیون ریال در دستور کار هیات مدیره این شرکت قرار دارد که البته این افزایش سرمایه شرکت منوط به اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب آن توسط مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام است.
نود آی سی تی – شرکت مخابرات مطابق یادداشت ۴ -۲ مفروضات پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی ۱۳۹۲، اعلام کرده است هزینه‌های حقوق و دستمزد با توجه به استخدام کارکنان در سال مالی مزبور و هم‌چنین با احتساب ۲۰ درصد افزایش حقوق نسبت به سال ۱۳۹۱ پیش‌بینی شده است.
شرکت در سال مالی ۱۳۹۱ مبلغ یک هزار میلیارد ریال به عنوان درآمد حاصل از سود سپرده‌های بانکی منظور کرده است، اما در سال مالی ۱۳۹۲ مبلغی از این بابت شناسایی نشده است.
براساس این  گزارش هم‌چنین علت افزایش سایر درآمد‌ها در سرفصل «خالص درآمد (هزینه‌)‌های متفرقه» عمدتا ناشی از درآمد فروش املاک مازاد است.
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر