در حال خواندن
زنی که در خواب ۳۰۰ کیلومتر موتورسواری کرد و پیامک زد!
0

یک زن نیوزیلندی به دلیل شرایط پزشکی و بیماری خود قرص خواب مصرف کرد و پس از این جریان سوار موتورسیکلتش شد و بدون آنکه حتی یک تصادف کوچک کند، ۳۰۰ کیلومتر در جاده اصلی رانندگی کرد.
نود آی سی تی – این زن نیوزیلندی که نام او اعلام نشده است به دلیل شرایط پزشکی و بیماری خود قرص خواب مصرف کرد و پس از این جریان سوار موتورسیکلتش شد و بدون آنکه حتی یک تصادف کوچک بکند، ۳۰۰ کیلومتر را در جاده اصلی رانندگی کرد.
لازم به ذکر است این خانم در طول مسیر با تلفن‌همراه خود مشغول بود و از طریق آن پیامک می‌فرستاد.
دوست این زن که متوجه شده بود وی مفقود شده است با ماموران پلیس تماس گرفت و آن‌ها را در جریان گذاشت. ماموران پلیس موفق شدند از روی پیامک‌هایی که ارسال می‌شود محل استقرار این راننده خواب‌آلود را شناسایی کنند و سراغ او بروند.
این زن پس از بیدار شدن گفت که در طول مسیر سپری شده هیچ جریانی را مبنی بر اتفاقی شبیه به تصادف به خاطر نمی‌آورد و به عبارت دیگر او هیچ گونه تصادفی نکرده است.
به گزارش فارس، پلیس هم‌اکنون در حال بررسی شرایط پزشکی و روانی این زن است تا مشخص شود که او می‌تواند رانندگی کند یا خیر.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر