در حال خواندن
رگولاتوری با کدام مجوز از جیب مردم تخفیف می‌دهد!
0

به گفته معاون نظارت رگولاتوری، نرخ پیشواز ایرانسل در ماه‌های مهر، آبان و آذر کمتر از نرخ مصوب و به قیمت ۲۵۰ تومان بود و از این جهت در پرداختی‌های مابه‌التفاوت تخفیف گرفت و به جای ۶ میلیارد، ۳.۲ میلیارد تومان به مشترکانش پرداخت.
نود آی سی تی – تخلف دو اپراتور ارتباطی همراه اول و ایرانسل در ارایه آهنگ پیشواز و سر باز زدن از مصوبه ۱۴۷ کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات برای کاهش تعرفه این سرویس از ۵۰۰ به ۳۰۰ تومان، و در نهایت معرفی آنها به سازمان تعزیرات حکومتی موجب شد که هر کدام به فکر بازپرداخت اضافه دریافتی‌ها بیفتند.
بر این مبنا باقر صمدی، مدیرکل بازاریابی ایرانسل چهاردهم مهرماه اعلام کرد که مابه التفاوت تعرفه زمستان آهنگ پیشواز ایرانسل به حساب مشترکان واریز و به آنها از طریق پیامک اطلاع داده شده است.
وی همچنین اعلام کرد که ۳ میلیارد تومان اضافه دریافتی آهنگ پیشواز ایرانسل به حساب مشترکان بازگردانده شد.
این موضوع در حالی رسانه‌ای شد که پیش از این سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تخلف دو اپراتور همراه اول و ایرانسل را به ترتیب ۸ و ۶ میلیارد تومان اعلام کرده بود.
این در حالی است که در اطلاعیه ایرانسل به ذکر رقم ۳ میلیارد تومان بسنده شده است.
حسن رضوانی، معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری در این خصوص گفت: طبق گفته مسوولان ایرانسل در ماه‌های مهر، آبان و آذر تعرفه‌های پیشواز ایرانسل کمتر از مصوب ۳۰۰ و با نرخ ۲۵۰ تومان بوده است و از این جهت میزان نرخی که ما در نظر گرفته بودیم به ۳.۲ میلیارد تومان کاهش یافت.
وی افزود: با این حساب این اپراتور تنها اضافه دریافتی‌های زمستان را به مشترکانش پرداخت کرد.
او با تأیید اطلاعات ایرانسل گفت: بانک اطلاعاتی این شرکت در راستای اضافه دریافتی‌های زمستان به رگولاتوری رسید و تأیید شد.
نود آی سی تی: لطفا مدیران رگولاتوری مشخص کنند براساس کدام قانون از جیب مردم به ایرانسل تخفیف داده اند، از یک طرف دم از احقاق حقوق مردم می زنید از طرف دیگر از جیب مردم به یک اپراتور تخفیف می دهید.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر