در حال خواندن
ترکیب اعضای هیئت مدیره اپراتورچهارم تغییرکرد
0

شرکت ارتباطات زیرساخت دو نماینده خود در شرکت ایرانیان‌نت را تغییر داد و علی باقری چناری و اسدالله همتی را به عنوان نمایندگان جدید معرفی کرد.
نود آی سی تی – شرکت ارتباطات زیرساخت سهامدار بلوک ویژه ۲۰ درصدی شرکت خدمات ارتباطی و الکترونیکی ایرانیان‌نت، با تغییر دولت و راهبردهای آن دست به تغییر نمایندگان خود در این شرکت زد و از سه نماینده‌ای که در هیات مدیره این شرکت دارد، دو نماینده را با مهره‌های جدید جایگزین کرد.
براین اساس محمد علی رحماندوست و علی حکیم جوادی که تا پیش از این نمایندگان زیرساخت در این شرکت بودند جای خود را به ترتیب و براساس حکمی فوری- آنی در تاریخ ۲۷ مهرماه امسال به محسن باقری چناری و اسدالله همتی دادند.
باقری پیش از این مدیرعامل مخابرات گیلان بوده و همتی نیز مدیرکل حراست زیرساخت است که از این پس در هیات مدیره ایرانیان‌نت حضور خواهند داشت.
ضمنا باقری با این حکم، جایگزین رحماندوست در هیات مدیره شده اما رحماندوست همچنان مدیرعامل ایرانیان نت است مگر اینکه اعضای هیات مدیره تصمیمی جدید در این رابطه بگیرند.
علی حکیم جوادی که تا پیش از این نماینده زیرساخت در ایرانیان‌نت بود با درخواست شرکت گسترش الکترونیک سینا که سهامدار ۲۰ درصدی است، جایگزین توفیقی در هیات مدیره این شرکت شد و مجددا به عضویت هیات مدیره این شرکت درآمد.
جلسه هیات مدیره این شرکت قرار است فردا  برگزار شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر