در حال خواندن
رضایت طلبی آزار دهنده
4

امروز اپراتورهای تلفن همراه برای بازاریابی و جلب رضایت مشتری‌های خود به هر بهانه‌ای بسته‌های هدیه به مشترکان می‌دهند؛ هنگاهی به بهانه خوش حسابی، گاهی به بهانه تولد، گاهی به بهانه پرداخت الکترونیکی و غیره. اما من به نمایندگی تعدادی از مشترکان تلفن همراه، از اپراتورها درخواست می‌کنم برای جلب رضایت ما هیچ‌گونه اقدامی نکند. ما پیامک رایگان نمی‌خواهیم و دوست نداریم تشویق شویم یا از ما تشکر شود.
چون این تقدیر و تشکرها، ما را دچار فوبیای پیامک در نیمه شب یا دم سحر کرده است. وقتی بعد از یک روز کار و دوندگی در تهران بزرگ که ترافیک و دود و دم و آلودگی صوتی و گرفتاری‌هایش هم مانند خودش بزرگ است، می‌خوابیم، تشویق و تشکر در ساعات آغازین روز یعنی سه تا شش صبح، نه تنها ما را به استفاده از خدمات اپراتورها ترغیب نمی‌کند بلکه ما را تشویق می‌کند تا یا شب‌ها موبایل را خاموش کنیم یا اپراتور خود را  عوض کنیم.اپراتورها باید دقت داشته باشند اجرای سیاست‌های تشویقی با شیوه‌ای نادرست نه تنها تاثیرگذار نیست بلکه نتیجه‌ای عکس خواهد داشت و بیش از آنکه باعث رضایت مشتری شود، اسباب آزار او را فراهم می‌کند. بنابراین ضروری است که هر چه سریع‌تر یا شیوه اجری این طرح تغییر کند یا اگر شیوه درست و مناسب است، عملکرد مجریان طرح مورد بررسی قرار گیرد. 
منبع: روزنامه فناوران اطلاعات

درباره نویسنده
عبدالله افتاده
  • ناشناس
    ۱۳۹۰-۱۲-۲۲ در ۰۷:۲۴

    امیدوارم که خدا برای مدیران مخابراتی هم از این بلاها نازل کند تا بفهمن گند زدن به روان مردم در نیمه شب چه مزه ای دارد

  • ناشناس
    ۱۳۹۰-۱۲-۲۸ در ۰۹:۴۲

    به نکته خوبی اشاره شده است متاسفانه ارائه خدمات ارتباطی مابین چند اپراتور به صورت توافقی تقسیم شده وفضای رقابتی واقعی نیست .

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۱-۰۳ در ۰۵:۴۸

    khili khooooooooooooooooooooooooooooooooooooooob

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۹:۲۹

    به نکته خوبی اشاره شده منم موافقم…

ارسال یک نظر