در حال خواندن
رایتل یکبار هم با ما جلسه نداشته‌ است
0

به گفته نائب رییس شورای شهر تهران، مسوولان رایتل برای توسعه شبکه خود در تهران، یکبار هم سراغ ما نیامدند در حالی که به راحتی می‌گویند شورا و شهرداری حاضر به تعامل نیست یا برخی دستورات شورا مانع پیشرفت کار شده است.
نود آی سی تی – مرتضی طلایی با اشاره به اینکه در حوزه ارتباطات فاصله زیادی تا نقطه مطلوب داریم، درباره برخی چالش‌های بر سر عدم توسعه دکل‌های ارتباطی که ناشی از دستور شورای شهر تهران است، گفت: این موضوع مشکلی دو سویه است زیرا از سویی تشعشعات آن برای انسان و سلامتی آن مضر است و از سویی دیگر اپراتورهای ارتباطی برای ارایه خدمات خود ناگزیر به استفاده از این دکل‌ها هستند.
وی افزود: با ایجاد مدیریتی یکپارچه باید کاری کرد تا تمامی تأسیسات شهری که مانع زیبایی شهر است از میان برود و به زیر زمین منتقل شود همانگونه که در منطقه ۲۲ به شکلی آزمایشی عمل و تأسیسات به زیر زمین منتقل شد.
او در خصوص اینکه دکل‌ها چطور می‌توانند به زیر زمین بروند اما باز هم در دیدرس هم باشند، گفت: حرف اصلی ما این است که استفاده از خدمات ارتباطی با کمترین عارضه برای مردم همراه باشد و مردم هم همین موضوع را می‌خواهند.
نائب رییس شورای شهر در واکنش به این موضوع که به گفته مسوولان رایتل، عدم توسعه و آنتن‌دهی این اپراتور در برخی نقاط شهر ناشی از محدودیت‌های توسعه‌ای است که شهرداری ایجاد کرده، بیان کرد: رایتل در بدو کار، استان البرز را هدف‌گذاری کرده بود و تا جایی که من می‌دانم توسعه این نقطه را انجام داد اما برای شهر تهران، مسوولان این اپراتور یک بار هم سراغ ما نیامدند در حالی که به راحتی می‌گویند شورا و شهرداری حاضر به تعامل نیستند. البته اظهارات بی‌پایه هم در این زمان بسیار است.
او افزود: برخلاف تمامی اظهاراتی که می‌شود، حرف اصلی ما در شورای شهر بر محور تعامل و توسعه است اما این به معنی بی‌تفاوتی نسبت به دغدغه‌های مردم نیست زیرا ما نمایندگان آنها در مدیریت یکپارچه شهری هستیم.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر