در حال خواندن
تعرفه آوای پیشواز تلفن ثابت تعیین شد
0

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعرفه آوای پیشواز تلفن ثابت را ۲۰۰ تومان تعیین کرد، این در حالی است که تعرفه آوای پیشواز در تلفن‌همراه ۳۰۰ تومان است.
نود آی سی تی – کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره  173 مورخ ۱۷/۶/۹۲ تعرفه آوای پیشواز در شبکه‌های تلفن ثابت را بررسی و سقف تعرفه خرید هر آوای پیشواز با مدت اعتبار سی روز مبلغ دو هزار (۲۰۰۰ ) ریال با ضوابط  و مقررات مندرج در مصوبه شماره ۲ جلسه ۱۴۷ مورخ ۵/۶/۹۱ کمیسیون موضوع تعرفه ارایه خدمات آوای پیشواز در شبکه‌های تلفن‌همراه را تعیین و تصویب کرد.
این مصوبه از تاریخ ابلاغ لازم الاجرا است.
لازم به ذکر است، هنوز سرویس آوای پیشواز برای تلفن ثابت از سوی هیچ اپراتوری ارایه نشده است.
گفتنی است،‌ پیش از این کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعرفه آوای پیشواز در شبکه تلفن‌همراه را ۳۰۰ تومان تعیین کرده بود. این تعرفه ۵۰۰ تومان بود که به ۳۰۰ تومان کاهش یافته است.
البته بنابر اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، این سازمان از مهر ماه ۹۱ تاکنون هنوز نتوانسته مبالغ اضافه‌ای که اپراتورها با تاخیر در کاهش این تعرفه، از مشترکان دریافت کرده‌اند را بس‌‌گیرد و به مشترکان برساند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر