در حال خواندن
رگولاتوری: آمار کم فروشی اینترنت بالا نیست
5

مدیرکل دفتر نظارت بر سرویس‌های فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات عنوان کرد: کاربران در ساعات پیک ترافیک هرچه نرخ اشتراک پایین‌تری داشته باشند، سرعت اینترنت بهتری خواهند داشت.
نود آی سی تی – علیرضا اصغریان با بیان این مطلب گفت: مردم باید درباره پارامتر‌ها و شاخص خرید اینترنت، نرخ اشتراک، ظرفیت خط، سرعت دانلود و مواردی از این قبیل دقت کنند.
وی با بیان اینکه سازمان تنظیم مقررات ارتباطات نظارت‌های دوره‌ای خود را در رابطه با مساله کم‌فروشی پهنای باند اینترنت انجام می‌دهد گفت: کم‌فروشی در حوزه اینترنت این است که اپراتوری فرضا مبلغی را برای ارایه سرویسی از مشترک دریافت کرده و قرار بوده که این سرویس را سه روزه ارایه دهد اما مثلا این کار را ۱۰ روزه انجام دهد و یا سرویس کم‌تری از آن میزان که تعهد داشته، ارایه کند.
او با بیان اینکه بیش‌ترین شکایات کاربران در رابطه با اینترنت پرسرعت است، افزود: فعالیت اپراتورهای سرویس دهنده در این حوزه و شرکت‌های مخابرات استانی مانیتور می‌شود و تا امروز با شکایت بسیاری در رابطه با کم‌فروشی پهنای باند اینترنت مواجه نبودیم.
مدیرکل دفتر نظارت بر سرویس‌های فناوری اطلاعات رگولاتوری درباره اینکه چرا کاربران اینترنت از سرعت دسترسی خود نارضایتی دارند، بیان کرد: کاربر باید بداند که چه سرویسی خریداری می‌کند و چه انتظاری از این سرویس دارد و چنانچه در نحوه استفاده و کاربری خود مشکلاتی دارد باید موضوع را به رگولاتوری گزارش بدهد.

اگر آمار میزان کم‌فروشی زیاد نیست، جناب اصغریان پس چرا سرعت اینترنت با وجودی که شما شبکه ارایه دهندگان اینترنت را مانیتور می‌کنید به این اندازه پایین است. آیا واقعیت با آنچه که رگولاتوری عنوان می‌کند، مغایر نیست؟ در ضمن یک روز می‌گویید کم فروشی‌ کنید، تعطیل می‌شوید و امروز عنوان می‌کنید…..

منبع: ایسنا

درباره نویسنده
عبدالله افتاده
  • ناشناس
    ۱۳۹۰-۱۲-۱۱ در ۰۴:۱۴

    خدا کم فروشان و کسانی که بر اساس مسولیتشان از حق مردم دفاع نمی‌کنند را به راه راست هدایت کند

  • ناشناس
    ۱۳۹۰-۱۲-۱۱ در ۰۹:۳۳

    لطفا به لینک زیر که مربوط به مخابرات استان مرکزی است بروید:

    http://www.tciarak.ir/page.php?110

  • ناشناس
    ۱۳۹۰-۱۲-۱۲ در ۰۷:۱۴

    باسلام و سپاس از مراجعه شما به سایت مخابرات استان مرکزی .
    نکته مد نطر من این بود که چرا تعرفه اینترنت پرسرعت در این استان بسیار بالاست.
    مگر فروش اینترنت حجمی ممنوع نشده بود؟
    باسپاس مجدد

  • ناشناس
    ۱۳۹۰-۱۲-۱۲ در ۱۰:۱۹

    به سایت مخابرات استان مرکزی مراجعه کردیم اما نکته مد نظر شما را متوجه نشدیم

  • ناشناس
    ۱۳۹۰-۱۲-۱۳ در ۰۶:۱۲

    درباره فروش اینترنت حجمی توسط مخابرات استان مرکزی، آن هم به بهای گزاف به رگولاتوری شکایت کردم که تاکنون جوابی برایم ارسال نشده است!

ارسال یک نظر