در حال خواندن
راه‌اندازی سایت اشتغال‌زایی در تهران
0

معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران از راه‌اندازی سایت اشتغالزایی در استان تهران خبر داد و گفت: اولویت با صاحبان مهارت و حرفه آموزان است.
به گزارش تسنیم،‌ نعمت‌الله ترکی اظهار داشت: به زودی در جهت ساماندهی مسئله اشتغال و اشتغال زایی سایتی راه اندازی خواهد شد که این سایت توسط بخش خصوصی طراحی و هم اکنون در مراحل نهایی است.وی افزود: ما درخواست کرده‌ایم این سایت فقط در زمینه اشتغال و اشتغال زایی در سطح استان تهران باشد، به همین منظور با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هماهنگ و مجوز سایت اشتغال زایی صادر شده است.ترکی با بیان اینکه جویندگان کار در درجه نخست باید حرفه و شغلی فرا گیرند، افزود: وقتی از جویندگان کار سوال می‌کنیم حرفه‌ی شما چیست پاسخی ندارند و می‌گویند بیکار هستیم به همین منظور می‌توانند در مراکز فنی حرفه ای در بخش‌های مختلف تقریباً به صورت رایگان آموزش ببیند و مهارتی را کسب کنند.وی در پایان یادآورشد: ما ملزم هستیم برای اشتغال کسانی که مهارت و حرفه‌ای داشته باشند، اقدام کنیم.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر