در حال خواندن
راهنمای جامع کدهای خرید و مشاهده باقی مانده بسته اینترنت همراه اول منتشر شد
0

همراه اول به منظور پاسخگویی هر چه بهتر به نیاز مشترکان اقدام به ارایه بسته های اینترنت با تنوع بسیار کرده است. این در حالی است که اپراتور اول به منظور سهلوت کاربران اخیرا به صورت اینفوگرافی در فایلی تصویری روش های خرید و استعلام باقی مانده اینترنت را در اختیار مشترکان قرار داده است. پیشنهاد می شود مشترکان همراه اول این تصویر جامع را به منظور سهولت در خریدهای بعدی خود در گوشی های موبایل خود ذخیره کنند.

روش دریافت بسته های آلفا+(سرعت بدون مرز)

بسته های اینترنت همراه اول با زمان ها و حجم های متنوع، جهت پاسخ گویی به طیف گسترده مشترکین طراحی شده است. شما می توانید با فعالسازی بسته مناسب خود، علاوه بر مدیریت هزینه ، از شبکه پرسرعت اینترنت همراه اول بهره مند شوید.

بسته های آلفا+ بلند مدت

بسته های نامحدود شبانه (جدید)

بسته‌های نامحدود شبانه، بسته های یک روزه، یک هفته و یک ماهه نوترینو با سرعت بدون مرز، با حجم نامحدود هستند که با قیمت مناسب فقط برای استفاده در ساعات مشخصی از شبانه روز ارائه می شوند.

بسته های اینترنت ویژه مشترکین جدید

به منظور افزایش رضایت مشترکین جدید همراه اول، بسته های اینترنت ویژه مشترکین جدید ارائه می‌شود. لیست بسته ها به همراه قیمت و درگاه خرید در ادامه آمده است:

بسته‌های اینترنت ساعات مشخص

بسته‌های ساعات مشخص همراه اول، گروهی از بسته‌های پرسرعت نوترینو هستند که در بازه‌های زمانی مشخصی از شبانه‌روز قابل مصرف می‌باشند. این بسته ها به طور همزمان با سایر بسته های اینترنت همراه اول قابل فعالسازی هستند. مشترکین با شماره گیری *۱۰۰*۳۳۱# می‌توانند بسته های اینترنت ساعات مشخص را مشاهده و فعال نمایند.

در حال حاضر این بسته‌ها در دو نوع بسته‌های صبحانت (۶ صبح تا ۱۲ ظهر) و بسته‌های شبانت (۲ تا ۷ صبح) ارائه می‌شوند.

طرح هدف رو بزن

در این درگاه طرح های مکالمه همراهی، اینترنت همراهی و اینترنت نامحدود با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به مشترکین ارائه می گردد. در ادامه توضیحات بیشتر مربوط به هریک از این طرح ها آمده است.

۱ مکالمه همراهی:

در طرح مکالمه همراهی به هریک از مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول یک بسته مکالمه یک ماهه، متناسب با الگوی مصرف وی شامل دقایق مشخصی از مکالمه درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) با قیمتی ویژه و مقرون به صرفه پیشنهاد می شود. مشترکین همراه اول می توانند با شماره گیری *۱۰۰۰*۱# بسته مکالمه همراهی خود را رویت نموده و پس از تایید، آن را فعال نمایند.

لازم به ذکر است بسته مکالمه همراهی فاقد رزرو است.

۲ اینترنت همراهی:

در طرح اینترنت همراهی به هریک از مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول بسته اینترنت مختص وی (متناسب با الگوی مصرف وی) از نوع آلفا+ با سرعت بدون مرز، با قیمتی مقرون به صرفه پیشنهاد می شود. مشترکین همراه اول می توانند با شماره گیری *۱۰۰*۶۲# بسته اینترنت همراهی خود را رویت نموده و پس از تایید، آن را فعال نمایند.

این طرح مختص کلیه مشترکین دایمی و اعتباری است.

بسته های اینترنت همراهی از نوع آلفا+ هستند.

بسته ی رزرو بسته های اینترنت همراهی، بسته ی آلفا+ ۳۰ روزه با حجم ۲ گیگابایت به قیمت ۱۳,۹۰۰ تومان می باشد. مگر آنکه مشترک اقدام به رزرو و یا خرید بسته دیگر و یا لغو تمدید خودکار کرده باشد.

پس از اتمام حجمی یا زمانی بسته ، محدودیتی در تعداد دفعات خرید مجدد بسته همراهی در همان ماه وجود ندارد. حتی مشترک می تواند پیش از اتمام بسته اینترنت همراهی در حال مصرف، بسته هدف موجود در *۱۰۰*۶۲# را رزرو نماید.

بسته های اینترنت همراهی هم شامل مشترکین فعلی است و هم مشترکین جدید و مشترکینی که به شبکه همراه اول ترابرد می کنند را شامل می شود.

بسته پیشنهادی به مشترکین بنا به الگوی مصرف آنها به صورت ماهانه به روز می گردد.

جهت استعلام بسته های اینترنت همراهی کد *۱۰۰*۱۰# را شماره گیری نمایید.

۳ پیامک همراهی:

در این طرح نیز مشابه طرح‌های مکالمه و اینترنت همراهی، به هریک از مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول بر اساس الگوی مصرف ایشان ، بسته مختص به آن ها با قیمتی مقرون به صرفه پیشنهاد داده می‌شود.

مشترکین می توانند با شماره گیری *۱۰۰۰*۴۱# بسته پیشنهادی خود را مشاهده و فعال نمایند.        

لازم به ذکر است بسته های پیامک همراهی رزرو خودکار ندارند اما امکان رزرو بسته توسط مشترک وجود دارد.

مشترکینی می توانند بسته پیامک همراهی را فعال کنند که حداقل ۱۲ ماه از تاریخ فعالسازی سیم کارت آن ها گذشته باشد.

هر یک از مشترکین در هر ماه مجاز هستند حداکثر سه بسته پیامک همراهی را فعال کنند.

مدار فیروزه ای

بسته های مدار فیروزه ای، بسته های اینترنت و بسته های مکالمه کوتاه مدت (ساعتی) و به صرفه ای هستند که قیمت آنها در ساعات و مکان های مختلف شبکه همراه اول متفاوت خواهد بود. برای آگاهی از بسته های پیشنهادی خود کافیست *۱۲۱# را شماره گیری کنید.

نکات مهم:

اپلیکیشن مدار فیروزه ای نیز برای آگاهی از بسته های پیشنهادی در هر ساعت در دسترس قرار دارد.

این بسته ها برای همه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول قابل فعالسازی هستند.

این بسته ها قابلیت رزرو ندارند و برای فعالسازی بسته مدار فیروزه ای بعدی باید تا اتمام قبلی (اعتبار زمانی یا حجم بسته، هر کدام که زودتر اتفاق افتد) صبر کرد اما محدودیتی از نظر تعداد بسته های قابل فعالسازی در یک روز وجود ندارد.

شایان ذکر است که بسته دیتا مدار فیروزه ای و بسته مکالمه مدار فیروزه ای به صورت همزمان قابل فعالسازی است اما دو بسته دیتا مدار فیروزه ای یا دو بسته مکالمه مدار فیروزه ای خیر. (در هر زمان حداکثر یک بسته مدار فیروزه ای دیتا و یک بسته مدار فیروزه ای مکالمه قابل فعالسازی است.)

اولویت مصرف بسته های مدار فیروزه ای از همه بسته های فعلی بالاتر است (به علت اعتبار زمانی کوتاه آنها)

با توجه به اینکه این بسته ها قابلیت رزرو ندارند، مشترکینی که قبلاً بسته نداشته اند باید در مدیریت مصرف خود پس از اتمام بسته مدار فیروزه ای دقت فرمایند چرا که پس از اتمام بسته مدار فیروزه ای، مصرف ایشان با تعرفه عادی محاسبه خواهد گردید.

منظور از مکالمه در بسته های مکالمه فیروزه ای مکالمه درون شبکه می باشد و مکالمات خارج شبکه با تعرفه عادی محاسبه می گردد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر