در حال خواندن
دور بودن از وزارت ارتباطات نکته منفی مخالفان واعظی در مجلس
0

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روز دوم بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی نیز به بررسی برنامه‌ها، سوابق و عملکرد ۱۸ وزیر پیشنهادی دولت یازدهم پرداختند.
نود آی سی تی – پس از اتمام سخنان دکتر نجفی مجلس وار بررسی وضعیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد. اولین مخالف واعضی نعمتی نماینده مردم اسد آباد است.بهروز نعمتی : آقای واعظی یک دیپلمات شناخته شده است و اطلاعات وی از ارتباطات به دهه ۶۰ بازمی‌گردد نه امروز. وی فارغ التحصیل علوم سیاسی از دانشگاه ورشو است و تخصص وی ارتباطی با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ندارد.
درباره واگذاری شرکت مخابرات و سهام این شرکت، آیا این واگذاری را محق واگذاری می‌دانید.شما برای صنایع مهم و مناطق الکترونیکی که باید ایجاد شوند، از جمله منطقه الکترونیکی فارس چه برنامه‌ای دارید.
– بابت برخی کج‌رفتاری های روز گذشته شرمنده مردم هستیم و اگر سیاست این است که ما افراد را تخریب کرده و افرادی که برای خدمت امده‌اند را زیر پا له کنیم، ننگ و نفرین بر این سیاست.
حسینی؛ موافق برنامه‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات
نمایندگان می‌دانند که رهبر انقلاب در یک دهه گذشته موکدا بر استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات را به همه توصیه کرده‌اند. باید جامعه اطلاعاتی هوشمند و کاهش هزینه‌های ارتباطی را ساماندهی کنیم.
توجه به ضرورت توسعه زیر ساخت‌ها، ارتقا سطح آموزشی از نکات مهم برنامه‌های واعظی است. البته ایجاد فضای رقابتی برای ارئه خدمات به مردم نیز ازج مله دیگر برنامه‌های وی است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر