در حال خواندن
درگیری ماموران با قاچاقچیان در بزرگترین بازار موبایل کشور
0

اخبار رسیده حاکی از آن است که اواخر هفته گذشته پاساژ علاءالدین برای چندمین بار شاهد درگیری و زد و خورد میان فروشندگان و بازرسان مبارزه با قاچاق بوده است.
نود آی سی تی – به گفته فروشندگان، روز چهارشنبه گذشته ماموران تعزیرات و اداره آگاهی با مراجعه به پاساژ علاءالدین تهران، اقدام به پلمب فروشگاه های متخلف و جمع‌آوری گوشی‌های قاچاق از سطح بازار کرده‌اند. ظاهرا این اقدام از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز صورت گرفته و در پی آن درگیری شدیدی میان فروشندگان و بازرسان در گرفته است. در نهایت نیز نیروی انتظامی وارد عمل شده با شلیک گاز اشک‌آور در این پاساژ به درگیری خاتمه داده است.به گفته فعالان بازار، دو یا سه مغازه از طبقه ششم پاساژ علاءالدین پلمب و اجناس آنها توقیف شده و سایر فروشگاه‌ها در طبقات بالا اقدام به تعطیلی مغازه‌های خود کردند.به گزارش روزنامه فناوران، به دنبال درگیری‌های روز چهارشنبه، برخی از فروشگاه‌ها در طبقات بالای علاءالدین که عمده‌فروش هستند، همچنان تعطیل هستند.
شنیده های تایید نشده حاکی است که دیروز نیز نیروی انتظامی به پاساژ مراجعه کرده است و با بررسی دوربین‌های مداربسته، عوامل ایجاد اغتشاش در را دستگیر کرده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر