در حال خواندن
خراب شدن ناگهانی گلکسی s3
4

آندروید کامیونیتی گزارش داد گلکسی اس سه ناگهان خاموش شده و دیگر روشن نمی شود.
 
نود آی سی تی – توسعه دهندگان XDA اعلام کردند گلکسی اس سه سامسونگ مبتلا به سندورم ناشناخته ای می شود که نهایتا منجر به مرگ اسمارتفون می شود.
این توسعه دهندگان در فوروم ۶۴ صفحه ای خود به طرح این سوال که علت مرگ گلکسی ها چه می تواند باشد، پرداخته و حدسهایی هم زده اند. این موضوع بین کاربران بحث شده که چرا گوشی هوشمند سامسونگ بدون اینکه اخطاری دهد از کار افتاده و روشن نمی شود. برخی نیز گفته اند گوشی را شبانه در شارژ قرار داده و صبح گوشی دیگر روشن نشده است.
برخی نیز گفته اند گوشی را به اصطلاح reboot کرده ولی صفحه دیگر ظاهر نشده است.
اغلب دستگاههایی که با این مشکل مواجه شده اند بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ روز از عمرشان می گذشته است.
برخی از کاربران به نوشته اسلش گی.یر مشکل را مادربورد اعلام کرده و برخی نیز فلش مموری را مشکل دانسته که در این حالت از بین می رود. الته در نسخه های تعویض شده توسط سامسونگ تحت گارانتی، مادربود تعویض شده و همان نوع مادربورد جایگزین می شود که برخی گفته اند از کجا معلوم که این مادربوردها نیز مشکل دار نباشند!
به نوشته سایت اسلش گی.یر، برخی از زبان تعمیر کنندگان شنیده اند که این مشکل بسیاری از دارندگان گوشی گلکسی اس سه شده است.
در همین حال سامسونگ رسما علت این مشکل را اعلام نکرده و گوشی های معیوب را گرفته و با عوض کردن کامل مادربورد، آنرا دوباره به کاربران برگردانده است.
به گزارش خبر آنلاین، هفته گذشته با انتشار خبری مبنی بر کشف حفره امنیتی روی پردازنده Exynos 4  سامسونگ دارندگان این نوع پردازنده ها نسبت به یک بدافزار جدید آگاه شدند و بلافاصله سامسونگ نیز قول داد به زودی وصله امنیتی برای ان ایجاد کند.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده
  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۱۰-۰۳ در ۱۱:۱۹

    badbakht shodim raft

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۰-۱۶ در ۰۶:۳۴

    گوشی من هم دقیقا یک ماه پیش همینطور شد.از جیبم که دراوردم دیدم خاموشه .رفتم زدم تو شارژ هیچ فرقی نکرد.رفتم بردمش نمایندگی گفت ic تغزیش مشکل داره که قطعاتش نیست و هیچ کاری نمیشه کرد.منم الان انداختم گوشه خونه.نه ضربه دیده بود و نه رطوبت.اینممممم سامسونگگگگ.قبلا طرفدار سرسخت سامسونگ بودم والان نیستم.

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۶-۰۳ در ۱۲:۳۲

    من ۴ هفته هم نیست گوشی رو گرفتم و اینطوری شده , اصلا هم جواب گو نیستند , دادم مادربوردو تعویض کنند که گرفتند فقط آپدیت کردن گوشیو و بعد به من یک رسید نمیدند که مادربورد تعویض شده یا نه 😐
    کلاه بردار های با کلاس مملکتند دیگه , الانم بازم بدتر شده , منو تو این هفته ۴ بار کشوندند بازار موبایل برای تعمیر گوشی , لا اقل ۱ میلیون پول دادم ۱ سال باید کار کنه که 😐
    واقعا متاسفم برای ماکروتل که نه طرز برخورد با مشتری و بلده نه خدمات پس از فروش
    تازه کارمنداش با اینکه آروم و با رعایت ادب صحبت میکنم طلب کار هم هستند و میگند شکایت داری برو اتحادیه
    😐

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۹-۲۹ در ۰۸:۲۱

    موبایل من ابتدا روی صفحه اش حالت قطرات آبی رنگ نشون میداد بعد صفحه خود بخود به رنگ آبی تیره و نهایتا مشکی شد دیگه صفحه منیتور چیزی را نشدن نمیده .متاسفم که هنوز از عمر موبایل ۶ماه هم نمیگذره.تازه خانهای رستم مایکروتل رو باید بگذرونم.

ارسال یک نظر