در حال خواندن
حمایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد از استارت‌آپ‌ها و فین‌تک‌ها در نمایشگاه تراکنش ۲۰۱۸
0

نود فناوری – شرکت پرداخت الکترونیک سداد با هدف حمایت از ایده‌های خلاقانه حامی انحصاری بخش استارت‌آپ‌ها و فین‌تک‌ها در نمایشگاه تراکنش ایران ۲۰۱۸ ‌است.

 جشنواره استارت‌آپی شهر هوشمند و جشنواره بزرگ فین‌تک ایران، دو بخش نمایشگاه ۲۰۱۸ است که شرکت پرداخت الکترونیک سداد حامی انحصاری آن است.

بخش جشنواره استارت‌‌آپی شهر هوشمند با حضور فعالان استارت‌آپی و مدیران شهری، فرصتی برای نوآوران فراهم می‌کند تا راه‌حل‌ها و راهکارهای خود را برای هوشمندسازی شهرها ارائه کنند. در این رویداد شهرداران کلان‌شهرها حضور دارند تا مشکلات خود را بیان و جوانان نخبه را به ارائه راه‌حل برای این مشکلات دعوت کنند.

بخش جشنواره بزرگ فین‌تک ایران با حضور تمامی استارتاپ‌های فین‌تکی و اضلاع دیگر این حوزه از قبیل مراکز قانون‌گذاری و نظارت، مراکز شتاب‌دهنده و صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر(VC) برگزار می‌شود. در این بخش استارت‌آپ‌ها در حضور داوران، ایده‌های خود را معرفی می‌کنند و در پایان داوران به گروه‌های برگزیده جوایزی اهدا می‌کنند.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد بنا دارد با حمایت از رویدادهای استارت‌آپی و فین‌تکی مشوق ایجاد کسب‌وکارهای جدید باشد و بر همین اساس، در آینده نیز از مسابقه‌ها و رویدادهای استارت‌آپی حمایت خواهدکرد.

نمایشگاه تراکنش ایران از ۲۲ تا ۲۴ آبان‌ماه سال جاری در بوستان گفتگو با حضور بانک‌ها، پی‌اس‌پی‌ها، شرکت‌های فناوری و استارت‌آپ‌ها برگزار می‌شود. این نمایشگاه با موضوع «اکوسیستم بانکداری و پرداخت دیجیتــال» شامل سمینارها، نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی و همچنین جشنواره‌ها و تریبون آزاد است.

 

 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر