در حال خواندن
ظرفیت چشم‌گیر یکی از اپراتورهای تلفن همراه در زمینه کال‌سنتر؛ فرصتی برای اشتراک‌گذاری با استارتاپ‌هاست
0

بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با در اختیار داشتن ۷ مرکز تماس توزیع شده در سطح کشور، زمینه ارائه خدمات فراگیر کال‌سنتر برای تمامی کسب‌وکارهای مخصوصا نوپای کشور را در اختیار دارد.

هیأت مدیره همراه اول در گزارش جامعی به صاحبان سهام این اپراتور، به تشریح عملکرد سال ۱۴۰۰ پرداخته که جزییات آن منتشر شده است.

طبق آمار ارائه شده در این گزارش، همراه اول با داشتن ۷ مرکز تماس به طور میانگین ماهانه بیش از ۱۲ میلیون تماس ورودی و به طور متوسط بیش از ۹ میلیون پاسخگویی از طریق IVR یا سیستم تلفن گویا داشته است‌‌.

همچنین این اپراتور به عنوان مهم‌ترین دستاوردهای حوزه مرکز تماس خود آمار جزیی از پاسخگویی شبکه‌های اجتماعی، پاسخگویی از طریق ایمیل، چت، پیامک و Call back را نیز اعلام کرده است.

این مراکز تماس به شکل توزیع شده در شهرهای مشهد، شیراز، اهواز، اصفهان، اراک و تهران به عنوان مرکز تماس نمونه، قرار دارد و با توجه به هزینه های هنگفت راه‌اندازی مرکز تماس و هزینه‌های پشتیبانی که دارد، عملا ظرفیتی را در کشور فراهم آورده ‌است که می‌تواند کمک حال بسیاری از کسب‌وکارها مخصوصا استارتا‌پ‌های نیازمند ارائه خدمات پشتیبانی به مشترکانشان باشد.

درباره نویسنده
منصوره خالقی

ارسال یک نظر